“Bord kl 21. Køkken lukker kl 22”
Anmeldelse af Kulhuset

Kulhuset
nr. 67 af 82 Restauranter i Køge
Anmeldt 1. maj 2022 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord til kl 21, lørdag aften.
Da vi ankommer, og bliver vist til bordet står lampen i udsugningen og blinker som et andet diskolys.
Vi får pænt af vide at de straks ville finde en der kan fikse den, og så langt meget fint.
Efter er kvarters tid, blive den fixet og vi kan begynde at bestille, og får så af vide at køkkenet lukker kl 22, og vi har så kun 40 minutter til at bestille og spise i. Det var lidt skuffende, og havde været rart at blive informeret om ved bordbestilling..

Maden var Ok og meget middelmådig, og buffeten lidt under.

De var hurtig til at komme med de bestilte kød, og servicen var generelt ret fint.

Da vi var færdige med maden lidt efter 22, og køkkenet var lukket, ville vi gerne have nogle drinks.
Vi var det eneste bord tilbage på det her tidspunkt.
Vi spurgte tjeneren om vi kunne bestille drinks, hvor til vi fik et meget skeptisk ansigtsudtryk med svaret “det ved jeg ikke.. SKAL jeg spørge i baren..?”

Vi fik vores drinks, drak dem, og gik.
Det virkede meget som om de gerne ville have os ud, så de kunne komme hjem..

Alt i alt en under middelmådig oplevelse.

Desværre..

Tak, Tour24791889401

Anmeldt 25. april 2022

Må bare sige meget kort... Det er bestem ikke et sted vi kommer igen og absolut anbefaler overhovedet.

Hvis du allegevel selv vil prøve så HUSK AT SÆTTE P-SKIVEN, vi fik lige en ekstra regning på kr. 795,-, da vi ikke anede man skulle registrer sin bil derinde og ingen af tjeneren gjorde os opmærksom på det. En rigtig øv oplevelse bestem ikke anbefaleses værdig.

Familien Vangebo

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Vangebo17
Anmeldt 2. april 2022

Helt igennem en dårlig oplevelse
Helt igennem en dårlig oplevelse. Hvis man kunne give 0 stjerner, så havde de fået det. Vi er er selskab med 10 betalende voksne, det hele starter fint med at vi bliver placeret ved 2 bordet, får serveret drikkevare og den første omgang kød. Så bestiller flere i selskabet nye drikkevare og herfra går det helt galt, da en tjener uheldigvis kommer til at tabe/tømme et stort og et lille glas øl direkte ud over mig, jeg er gennemblødt fra top til tå, flere andre i selskabet bliver også ramt og vores bord, stole og gulvet flyder med øl. Tjeneren kommer med nogle servietter og et vådt viskestykke jeg kunne tørre mig i. Tallerkner og bestik og grillen på bordet er også blevet oversprøjtet med øl og blev fjernet fra bordet. Efter lidt tid kom en ny tjener ind og sagde at de to øl der var blevet spildt ned over mig, var på deres regning......
Vi ventede yderligere 10 min. og fik endelig fat i en tredje tjener som kom med nyt bestik, bestillingssedler og en ny stol, for den jeg havde siddet i var plask våd. Så ventede vi igen og ingen tjener kom for at tage imod en ny bestilling så vi kunne få noget at spise, til sidst måtte vi selv gå op i baren med vores sedler. Efter at være blevet badet i øl, var det ligesom om at den glade stemning blev ødelagt for os alle sammen og jeg måtte sidde og spise i mit våde, øl-lugtende tøj. Da vi skulle betale bad vi om at tale med chefen, dette var ikke muligt. Vi forklare tjeneren bag baren hvad der var sket og at vi var meget utilfredse med deres håndtering af sagen, hun sagde at hun havde hørt det og at de øl der var blevet spildt var på deres regning og hvis vi havde noget tøj der skulle renses, så kunne vi bare sende regningen til dem. Jeg synes det er kedeligt at en hyggelig aften skal ødelægges med dårlig service fra restauranten side og at vi nu er 10 voksne som går hjem med en super dårlig oplevelse. Jeg vil absolut ikke anbefale denne restaurant til nogen.

1  Tak, KarinaZN
Anmeldt 2. april 2022 fra mobile enheder

"Nu bliver det varmt" sagde tjeneren, men efter 40 minutter havde vi stadig ikke formået at få andet end hummerhalerne færdige. Det skulle tage yderligere 20 minutter at få frisk kul på. End ikke grøntsagerne kunne grillen grille.
Kødet var middelmådigt. Havde grill og service fungeret bedre havde de nok fået en stjerne mere.

Tak, miab130
Anmeldt 27. marts 2022 fra mobile enheder

Det var det mest frygtelige sted at spise. Vi ventede lang tid på, at de skulle gøre vores bord klart, og der gik umådelig lang tid, før vores kød kom. Tre af os havde bestilt oksefilet, som viste sig at være råddent, hvilket vi påpegede over for en af de unge tjenere, som ville undersøge det nærmere. Da tjeneren kom tilbage, sagde denne, at det var fordi, at det var et nyt stykke kød, som de havde taget hul på, hvilket overhovedet ikke gav mening. Endvidere var majs og ærter i buffeten frosne, og nogle af tallerknerne var beskidte, så det var et rigtig øv besøg. Som kompensation for det rådne kød, blev vi tilbudt noget varmt at drikke på deres regning, hvilket vi takkede pænt nej til. Det værste er, at det virkede som om, at de godt var klar over, at der var noget galt med kødet, og at hverken ejeren eller kokken kom ud for at underskylde, men blot lod den unge tjener om det. Det var i hvert fald vores sidste besøg på denne restaurant.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Malle333

Rejsende, der kiggede på Kulhuset, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Kulhuset? Fortæl om dine oplevelser!