“Det er en ommer”
Anmeldelse af Kulhuset

Kulhuset
nr. 38 af 80 Restauranter i Køge
Anmeldt 12. august 2021

Mit første og sidste besøg på Kulhuset.
Lokalet er indbydende.
Mulighed for selv at grille kød ved bordet, men trods at der ikke var mange mennesker i restauranten, kunne vi lugte osen af grill.

Vi bestilte ala carte, og valgte oksemørbrad. Det var en skuffelse. Kødet smagte underligt. Og prisen, i forhold til kvaliteten er det absolut alt for høj. Så vil jeg hellere betale en noget højere pris for et godt stykke kød hos MASH.

Betjeningen var smilende og imødekommende, hvilket var årsagen til at der er 2 stjerner.
Der er meget plads til forbedring, men ikke et nyt besøg fra min side.

1  Tak, hbgdk

Anmeldt 6. august 2021

Jeg vil gerne slå et slag for Restaurant Kulhuset. Det er absolut et oplevelse værd.

Hvorfor fortjener de 5 stjerner?
⭐️ Først og fremmest er maden halal og de sælger ikke svinekød. Kødet smagte friskt og var godt marineret!
⭐️ De har en anderledes koncept med mulighed for at man kan grille på eget bord. Der var en god udluftning så man ikke lugter af mad når man går ud fra restauranten.
⭐️ De er serviceminded! Lige når du træder ind ad døren bliver du fulgt til dit bord. De var meget imødekommende og kom af flere omgange og tog de tomme tallerkner og spurgte ind til hvordan maden smagte. Det er efter min mening medarbejdere der er kompetente og ønsker at forbedre kvaliteten løbende.
⭐️ De har et godt udvalg af de gode retter i buffeten. De fylder samtidig hurtig maden op. Desserten var lige hvad man havde brug for efter sådan en omgang. Det er sjældent du spiser smagsfulde desserter i åben buffet restauranter. Men her var det i top. Samtidig var frugten skåret så fint ud. Det ser jeg også sjældent i andre buffet restauranter. Nogen gange er det små ting der betyder mest.
⭐️ Til sidst men ikke mindst er deres beliggenhed tip top. Restauranten er placeres lige foran havnen. Lige den gåtur man har brug for at gå efter sådan en om gang!

Det var alt i alt en enorm god oplevelse og det bliver ikke sidste gang vi besøger Kulhuset. Med dette opslag ville jeg blot anbefale jer at afprøve denne koncept. Det vil i ikke fortryde. Meget sjældent jeg anbefaler et restaurant

Her er lidt billeder af vores oplevelse

Tak, 452balsama
Anmeldt 4. juli 2021 fra mobile enheder

Ældste datteren fyldt 35 og havde planlagt middag på en af køges seneste restauranter.
Egen grill og ad libetum kød. Dog kun 3 stk. A 100 g af gangen og lige så mange man måtte have lyst. En buffet med grønt, samt diverse kartofler, wings, blækspruttering etc. Dertil 6 forskellige sovse. Efter følgende små dessertkager og æblekage.
Konceptet er rumligt og grundlæggende OK.
Men her holder det så op
En buffet bør løbende vedligeholdes og fyldes op. Det kneb
Sovsene var løbet tør og på en opfordring til at komme med nye skete intet.

En tjener og 2 ungarbejdere (hvoraf en virkede som helt ny) til en godt fyldt restaurant - De forsøgte efter bedste evne. Det hænger dog ikke sammen, klart mangel på management.

Kødet var generelt ok, dog var kængurufilet sej.
Kan være i tvivl om brownies og drømmekagen var hjemmelavet. Æblekagen smagte som dåseæblemos, det tykke lag flødeskum var piske meget hårdt, næsten til smør.

Køkkenet skal træne,
Ungarbejderne bør kun gives opgaver de er trænet til inden bliver sendt ud blandt gæsterne.
Desværre meget lidt godt at sige om dette besøg.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, HenrikH28
Anmeldt 5. juni 2021 fra mobile enheder

Min mand og jeg spiste grill og buffet. Servicen var god, personalet var smilende og hjælpsomme. Maden var lækker og mega hyggeligt at grille maden selv indenfor, smart koncept.
En lille buffet men med alt det der skal bruges. Smagte dejligt og det meste med god smag. En god familieoplevelse, med venner eller bare som par. Vi kommer helt sikkert igen med vores børn (teenagere).
Pæn og stilren indretning,

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Anita L
Anmeldt 15. maj 2021

Men betjening ikke særlig god. Søde unge mennesker, men har ikke styr på deres arbejde. Glemmer de ting vi har bestilt.
Så er dessert bordet pludseligt tomt, så er der ikke handsker klar som skal bruges når man henter mad i buffeten.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, BirgitteO468

Rejsende, der kiggede på Kulhuset, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Kulhuset? Fortæl om dine oplevelser!