“Fantastisk”
Anmeldelse af Hofu

Hofu
nr. 23 af 77 Restauranter i Køge
Anmeldt 25. januar 2020

For pokker, det er lækkert. Super lækker veltillavet Sushi og andre retter. Meget professionelt personale.

Det eneste minus, der var lidt koldt, så sad og frøs :)

Tak, 248anjab

Anmeldt 12. januar 2020

Har flere gange hentet perfekt Take Away sushi, som er veltillavet, velsmagende og i passende størrelser.

Tak, Havnefodgeden
Anmeldt 5. januar 2020

Vi er ved at spore os ind på, hvor vi skal købe sushi i Køge. Og det her kunne godt være et bud. Det er lidt dyrere end vi er vant til- men det smager fint og rullerne fremstår meget friske.

Forårsrullerne er RIGTIG gode . De kan bestemt anbefales.

Vi bestilte bønner med chilisauce.. Det er CHILIsauce. Virkelig stærke. Foretrækker dem med miso. Bestiller dem ikke igen.

Service: Der blev ikke spurgt hvor mange vi var. Og derfor var der kun 1 sæt pinde med og meget lidt soja og wasabi. Træls når man tror, man bestiller til to.

Tak, 497cathrines
Anmeldt 11. november 2019

Restauranten er ikke så stor, men hvad den mangler i størrelse har den i kvalitet og hygge. Det er virkelig lækker mad som bliver serveret. Vi fik en omgang all you can eat og det foregik med at bestille via en bestillingsseddel som fungerer fint.
Husk at bestille bord da stedet er ret populært. Og forståeligt.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Casper W
Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Min mand og jeg besluttede os for at vi ville have sushi til aftensmad, da det var længe siden sidst. Jeg klikker ind på TripAdvisor for at se hvad der er i Køge (som er den nærmeste by for os). Vi beslutter os for at prøve Hofu da de har sushi ad libitum til en fornuftig pris- 228kr.
Og jeg må bare sige WOW. Vi blev på ingen måder skuffet. Det er noget af det bedste sushi vi har fået. Og deres udvalg er varieret og med noget for enhver smag. Det er bestemt ikke sidste gang vi har været på Hofu

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, kettiw2018

Rejsende, der kiggede på Hofu, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Hofu? Fortæl om dine oplevelser!