“Skøn mad!”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Leder du efter et sted med skøn italiensk mad og god betjening, så er dette stedet. Vi fik en fem retters menu med øl, vin og kaffe og det var virkelig skønt. Tjeneren var opmærksom og høflig. Og så er priserne mere end rimelige. Fem stjerner herfra - vi kommer helt klart igen.

Tak, Dennis_Olsg

Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtig god mad og god betjening. Et af Køges bedste madsteder, både til en uformel aften, en par-aften, eller hvis man er et mindre forretningsselskab.

1  Tak, Trap-Hoejer
Anmeldt 3. februar 2018 fra mobile enheder

2 gange i samme måned valgte vi Limone, der begge gange leverede udsøgt mad og vin. En god betjening i en hyggelig atmosfære, men bedst af alt nogle fantastisk gode retter. Prøv pasta Linguine med skaldyr. Mums

Tak, Karsten V
Anmeldt 7. januar 2018

Limone laver typiske italienske anretninger. de har nogle gode menuforslag som man med fordel kan vælge. Betjeningen er ligeledes tpisk italiensk - nogen kan lide det og andre kan ikke, men det er en del af oplevelsen. Om sommeren er det bedst at sidde udenfor.

Tak, hr-mortensen
Anmeldt 2. januar 2018

Hvis du besøger Køge og vil have autentisk italiensk mad, så er Limone et oplagt valg.
Jeg har spist der flere gange, og både mad og betjening har alle gange været i top.
Til nytår 2017 bestilte vi deres ud af huset menu. Der var virkeligt lækkert og prismæssigt yderst rimeligt. Jeg tøver ikke med at anbefale Limone og give fem stjerner med pil op

Tak, Tine C

Rejsende, der kiggede på Restaurant Limone, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Restaurant Limone? Fortæl om dine oplevelser!