“6 retters middag”
Anmeldelse af Duevangs Deluxe

Duevangs Deluxe
nr. 7 af 82 Restauranter i Køge
Prisklasse: 10 US$ - 137 US$

tak for fantastisk stemning med live musik i Lovparken, fantastisk 6 retters menu med udsøgte vine og behagelig betjening.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, LarsScheibel
René Duevang, Markedsføring hos Duevangs Deluxe, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Lars
Mange tak for din anmeldelse. Musikken spillede og solen skinnede så vi synes også stemningen var god.
Håber vi ses igen.

Anmeldt 27. maj 2022

Altid et besøg værd . Rolige omgivelser og meget autentisk . Tjeneren var meget imødekommende som altid og smilende. Man føler sig altid velkommen og helhedsindtrykket lever op til forventningerne på menuen. Gode og friske råvarer der varierer med årstiden. Ser allerede frem til at besøge Duevangs Deluxe igen til sommer. Så helt klart 5 ud af 5 stjerner.
Hilsen fra en altid tilfreds kunde.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 748yamini
René Duevang, Markedsføring hos Duevangs Deluxe, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. maj 2022

hej
Tak for din anmeldelse. Glad for du (også) roser tjeneren og ikke kun maden. Det er vigtigt med helheden som du selv nævner.
Vi ses til sommer... måske i Lovparken hvis vejret tillader.

Anmeldt 7. maj 2022

Vi har i dag besøgt Duevangs Deluxe, og nydt en meget lækker Deluxe aften, der bestod af en tre retters menu efter kokkens valg, og dertil udvalgte vine, som matchede menuen.
Maden var udsøgt, betjeningen i helt top trods fuldt hus, og restauranten er meget hyggeligt indrettet.
Jeg giver hermed mine allerbedste anbefaling.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Stineladegaard
René Duevang, Markedsføring hos Duevangs Deluxe, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. maj 2022

hej Stine
Mange tak for din fine anmeldelse. Det betyder rigtig meget for os at du giver dig tid til at anmelde os.
Tak igen og håber vi ses en anden gang.

Anmeldt 27. marts 2022

Vi valgte forskellige retter fra frokostkortet, og blev på alle måder positivt overrasket over både kvalitet og service. Vi havde et bord lige ud for det åbne køkken, som gav mulighed for at følge hvor sikkert og professionelt det hele blev styret. På trods af fuldt hus, kørte det hele hurtigt og effektivt!
Kan varmt anbefales, vi kommer igen!

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Frejamat
René Duevang, Markedsføring hos Duevangs Deluxe, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. marts 2022

hej
Mange mange tak for din fine anmeldelse.
Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt 20. januar 2022 fra mobile enheder

Jeg anbefaler 2 retter hvis der også skal være plads til dessert. Vi var 5 gode venner der havde bestilt bord, og da det var lang tid siden vi sidst havde fået talt sammen så var det vores søde og tålmodige vært der måtte vente på os - og ikke os der ventede på køkkenet. Der var en hyggelig stemning fra vi ankom til vi gik som de sidste. Det var gjort meget klart på hjemmesiden at vi skulle regne med mindst to hovedretter så det vat vi helt ok med. Retterne var en meget positiv smagsoplevelse: crepes hummerragout og svinekæbe. Torsken var dog lidt for speciel til vores gane, men andre vil sikkert synes om den.. Desserten med chokoladebar var som en drøm. Det er langt tid siden jeg har fået noget der minder om dette måltid. Prisen var vi lidt spændte på da vi fik regningen, men her var der ingen overraskelse. Det var meget rimeligt. Det er ikke sidste gang vi har besøgt dette sted. Tillykke med 5 velfortjente stjerner.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, DanishFeedback
René Duevang, Markedsføring hos Duevangs Deluxe, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2022

hej
Jeg kan ikke huske vi har fået en bedre anmeldelse nogensinde... mange mange tak for det.
Den er sendt videre til alle på Duevangs Deluxe.

I er naturligvis altid velkommen.

Rejsende, der kiggede på Duevangs Deluxe, kiggede også på

Har du været i Duevangs Deluxe? Fortæl om dine oplevelser!