“Dårlig hygiejne”

Tilføj det.
Det sunde køkken Køge
nr. 43 af 77 Restauranter i Køge
Anmeldt 28. januar 2020

Jeg har flere gange været hos det sunde køkken for at købe sandwich. Ofte glemmer de at skifte handsker når de har rørt ved kød og skal til at lave en ny sandwich. I dag glemte de også at skifte handsker efter at have taget imod kontanter og skulle til at lave min sandwich efterfølgende.

1  Tak, Jaqli

Anmeldt 22. november 2019

Lækkert og friskt udvalg af salater. Sprød og saftig kylling. Hurtig servering. Hyggeligt spisested, hvis man skal videre i eks. biograf.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Lars B
Anmeldt 11. oktober 2019

Alle deres retter er altid lækre, men den som er mest populær der hjemme, er der humus.
Den smager skønt

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jakob D
Anmeldt 9. oktober 2019

En af de bedste former for take-away I Køge. Husk at bastille, for de lækre kyllinger kan være udsolgt sidst på dagen. Der er rigelig mad, så prisen er meget favorable I forhold til andet take-away. Man kan også spise på stedet

Dato for besøg: september 2019
Tak, 407sussib
Anmeldt 12. september 2019 fra mobile enheder

Bestilte stegt kylling, kyllingebryst og spid samt 3 salater. Kyllingen var for hårdt stegt men salaterne var rigtig fine.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 449b_rdt

Rejsende, der kiggede på Det sunde køkken Køge, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Det sunde køkken Køge? Fortæl om dine oplevelser!