“Charmerende sted til tapas og vin”
Anmeldelse af Vin-O

Vin-O
nr. 64 af 76 Restauranter i Køge
Beskrivelse: Når du besøger os hos Vin-O, servere vi den vin, champagne og Tapas, der ifølge os smager absolut bedst! Vi har fundet frem til de leverandører som vi mener har den allerbedste kvalitet, så du kan få en oplevelse i en klasse for sig. Vi ser frem til dit besøg!
Anmeldt 11. oktober 2019

Charmerende vin-resturant/tapas-bar med en behagelig atmosfære. Flot indretning, lækker mad, god vin og hyggelig stemning. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg besøger Vin-O!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, VendeliaTravels

Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

En lille halvskjult perle som bestemt skal besøges hvis du er i Køge og jo elsker tapas.
Bestilte et tapas brædt der var fyldt med lækre delikatesser som ikke kun smagte godt men også var lækkert anrettet.
Et stort udvalg af vine på glas og det hele krydret men en sød og venlig betjening.
Kan bestemt anbefales.
4 store stjerner.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 918JanC
Anmeldt 5. september 2019

Under Køge Festuge havde de lavet en rigtig hyggelig Streetbar hvor mine veninder og jeg købte et par drinks. Da der desværre ikke var nogle steder hvor man kunne sidde ned, gik vi ind for at høre om de havde et bord. Her bliver mødt af en rystende betjening. En mand i baren råber vredt af os "Hvad vil I?" I det sekund vi trædder ind af døren. Jeg spørg ham så, om de måske havde et bord vi kunne få lov at sidde ved. Det skulle vi åbenbart ikke have gjort, for manden råbte bare endnu højere af os "NEJ! UD!".
Vi går noget rystede ud af restauranten og spørg så ude i Streetbaren, hvem den mand var og får at vide, at det er chefen.
Vi er dog ikke helt skrømt væk endnu, så vi køber noget forskelligt ude i Streetbaren. Og efter noget tid, hvor vi har købt for mange penge i denne bar, kommer chefen ud og råber af bartenderne. Vi havde nemlig bedt om Tequila, hvilket de havde være indenfor og hente. Her efter måtte vi ikke længere købe Tequila, selvom flasken nu stod fremme.

Bartenderne i Streetbaren var utrolig søde! Chefen var forfærdelig, at han både råber at medarbejder og gæster på den måde, er rystende. Priserne lå i den høje ende, vi have 149,- for en Mojito.

Dato for besøg: august 2019
3  Tak, pukheeloevhansen
Anmeldt 24. april 2019

Vi har flere gange besøgt Vin-O som par og med gode venner, og hver gang den samme helt personlige betjening og professionel præsentation af de våde varer. Vin-O kan helt klart anbefales hvis du har brug for et sted der oser af atmosfære og en rigtig god stemning, romansk hvis i bare er 2 :)

Dato for besøg: december 2018
Tak, BD2001
Anmeldt 22. december 2018

Vi var et mindre selskab som havde reserveret bord til en julefrokost. Bordet var afsat og det var trængt, men det kunne lade sig gøre.
Betjeningen er munter, venlig og hurtig. Ind i mellem skal man dog gøre opmærksom på at der mangler vand etc. Det kommer nok at man lige kikker på bordet om der mangler noget. Det er et forholdsvist nyt par som har overtaget etablissementet.

Maden er tapas. At jeg altid får det rørt rundt så det minder lidt om biksemad er noget jeg skal arbejde med. Brødet kan dog forbedres. Der er ikke meget smag i det, og det er noget tørt. Man tager også lige endeskiverne fra inden det kommer ind.
I øvrigt igen - der skal suppleres automatisk. Men nuvel, der var også travlt.

Desserten var en ris a la mande, hvor der var god smag i.

Det er først og fremmest en vin bar, men man kan også få lokal øl. Der kræses for kunderne og det er et sted, hvor man gerne kommer tilbage efter mere.

Prøv at finde en løsning på garderobeforholdene. Det er noget underligt at hænge vådt overtøj over stoelryggen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 317rolfl

Rejsende, der kiggede på Vin-O, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Køge, Køge Kommune

Har du været i Vin-O? Fortæl om dine oplevelser!