“Som altid hyggeligt”
Anmeldelse af Stacy’s diner

Stacy’s diner
nr. 8 af 80 Restauranter i Køge
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Besøgt stedet to gange med familie her i sommers. Lækker stemning, og trods mange mennesker fik vi hurtigt bord. Man kan desværre kun reservere hvis man er over 8. Lækker mad - velsmagende, varmt, god salat. Der er rigeligt til at blive mere end mæt. Vi vender tilbage igen … men glæder os også til at der åbner en stacys i Næstved.

Tak, May-Britt J

Anmeldt 21. juli 2021

Rigtig amerikansk resturant

Bestil en Dogde Ram og få den bedste oplevelse i dit liv.

Godt personale, fantastiske burgere og hyggelige omgivelser.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, TobiasKrause5
Anmeldt 13. juni 2021 fra mobile enheder

Det var ikke muligt at bestille bord.
Da min veninde og jeg møder frem til Stacy bliver vi henvist til at sidde side om side på to barstole og spise. Da vi ikke længere er 20 år gider vi ikke spise på den måde. Vi spurgte, om det ikke er muligt at side et andet sted. Medarbejderne som går rundt skulle spørger chefen om lov og vi fik så lov til at sidde ved et bord midt i det hele og i forlængelse af et andet selskab. Det var som at sidde midt på en banegård og spise hvor alle gik frem og tilbage til toilettet.
Det skal nævnes at det var mange ugeneret border ledig, men der måtte absolut vi ikke sidde.

Da vi havde spist vores kedelige burger og slatende pommes frites besluttede vi, at finde et andet sted til dresseret og kaffe.

Kan bestemt ikke anbefale stedet og maden er ikke pengene værd.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, Gondolf
Anmeldt 1. marts 2021

Jeg havde læst om Stacy's diner i ALT for noget tid siden og nu skulle vi prøve det. En dejlig overraskelse at der var sådan en diner ude ved havnen. Kan anbefales med en frokost og en gåtur i naturen efterfølgende.

Dato for besøg: februar 2021
2  Tak, DorteRolvung17
Anmeldt 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Super lækker burger til hele familien og masser af smag. Sprøde fritter og dip til. Servicering personale var ungt og utroligt søde og veltalende. Dejligt sted og spise frokost. Tak for mad fra familien Hansen

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, Hansen1975

Rejsende, der kiggede på Stacy’s diner, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Stacy’s diner? Fortæl om dine oplevelser!