“Et fantastisk sted i en tidslomme fra 50erne”
Anmeldelse af Stacy’s diner

Stacy’s diner
nr. 7 af 77 Restauranter i Køge
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

En restaurant holdt i ægte US 1950er stil, den gang hovedveje og fastfood kæder bredte sig ud over USA som en steppebrand.
Stedets stil er helt gennemført, ned til detaljen. Og de laver bla nogle formidable burgere og milkshakes.
God sidde komfort, fine rene toiletter, gide parkeringsforhold og supergod mad.
Prøv det og genoplev et lille stykke nostalgi fra Route 66.
Eneste minus, ingen alkoholfri øl.

Tak, Flemming F

Anmeldt 16. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk god mad, både burger, ribs og tilbehør var helt i top. Omgivelserne var fuldstændig autentisk og gennemført, super detaljer alle steder selv på toiletterne og så var der rent alle steder. Vi har fået et klippekort og selv uden den vil vi komme igen. We love it.

Tak, 296connie
Anmeldt 28. december 2019 fra mobile enheder

Som altid super lækre burgere god betjening. Deres sweet potatoes er sindsyge gode. Toiletterne er pæne og rene

Tak, tanjazacho
Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

Fremragende December tema: Ribbenstegsburger med rødkål og surt
Fritterne er man nød til at være to om at dele, de ligger godt!
Hyggeligt juleri!

Tak, ATKROSE
Anmeldt 10. december 2019 fra mobile enheder

Lækker mad, med høj kvalitet og fantastisk service

Hyggelig Diner der tager dig tilbage i tiden hvor det var moderne at køre på rulleskøjter og få serveret milkshakes

Romantisk og retro!
De er meget stilrene og er gået ned i de mindste detaljer!

De pynter op til højtider for at skabe mere stemning.

Tak for lækker mad og vi ses en gang i den nærmeste fremtid

Tak, MXavier91

Rejsende, der kiggede på Stacy’s diner, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Stacy’s diner? Fortæl om dine oplevelser!