“Bruch”
Anmeldelse af Café Siesta

Café Siesta
nr. 27 af 80 Restauranter i Køge
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Super lækker buffe. Og det var crona venlig
God betjening. .
Der var fyldt op på faderen . Der var sprit og engang handsker til man kunne bruge, når man skulle tage fra buffe. De andre gæster var også gode til at bruge det.
Vi spurgte om vi kunne købe bobler kl. 11. Ja da ingen problemer i det.
Det var virkelig hyggeligt at være der.
Endnu tak for god betjening og brunch. Mange lækker ting på buffe.

Tak, jettekraghj

Anmeldt 22. maj 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt restaurant med gode og friske råvarer. Udvalget er bredt og smager fantastisk. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 622jespern
Anmeldt 2. oktober 2020 fra mobile enheder

Unghanebryst havde Intet tilfældes med unghanebryst, men bestod af frosne kyllingebryster pumpet med vand.
Dagens garniture bestod af bønner og gulerødder, samt kartoffelbåde blandet med bacon.
Dertil serveret salat med balsamico eddike .
Spareribs var tørstegte og ikke saftige, igen fulgte købe kartoffelfritter til og bbq-sauce, som var den bedste.
Hår i pomfritterne hjælper ikke på oplevelsen.
Vi kommer ikke igen!

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, RuneS199
Anmeldt 4. september 2020

Vi kom til brunch lidt i 11. Det var kedelig mad. Med kedelig mener jeg at det havde ligget der længe og ikke var særlig indbydende.

Tak, stefaneY951DD
Anmeldt 30. juli 2020

Først ringede vi for at bestille bord. Personen vi fik fat i var meget svær at forstå og først efter 3 gang lykkes det at få et bord.

Maden var god men betjeningen er ikke værd at skrive hjem om. Da vi ringede fik vi af vide at der var 2 Brunch tallerkner, en til 99 kr. og en delux til 149 kr.

Da vi skulle betale var regningen forkert. Vi fik den forklaring, at prisen var 159 kr. Det var ikke det der stod på deres hjemmeside.

Efter lang tid fik vi de resterende penge tilbage og personalet virkede meget sure. Altså en dårlig oplevelse

Tak, H L

Rejsende, der kiggede på Café Siesta, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Café Siesta? Fortæl om dine oplevelser!