“Lækkert spisested.”
Anmeldelse af Café Siesta

Café Siesta
nr. 27 af 78 Restauranter i Køge
Anmeldt 26. januar 2020

Kan kun anbefales. Dejlig hyggelig restaurant med mad af høj kvalitet. Personalet er meget om sig og skaber en hygfelig stemning. At prisen så er til at betale gør jo ingenting...

Tak, 4600Ekelund

Anmeldt 20. november 2019 fra mobile enheder

Denne brasilianske restaurant er absolut ét besøg værd og der er forret med alt hvad du behager og derefter hovedret med kød på spyd...
De stopper ikke før du er meget mæt...

Dato for besøg: november 2019
Tak, 462bjarnel
Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig oplevelse hvor kombinationen af god smilende service og lækker mad, går op i en højere enhed. Hvis man oplever hvordan standarden for service generelt er faldende i de store byer, så er Siesta et klart bevis på det modsatte. Sjældent har vi oplevet personale (alle i restauranten) som på en naturlig og professionel måde formår at skabe en god atmosfære for alle gæster(trods at der var fuldt hus).
Vi kommer meget gerne igen, og kan på alle måder anbefale Siesta

Dato for besøg: august 2019
Tak, Midtiby84
Anmeldt 20. juli 2019

Vi havde inviteret vores venner på frokost ingen af os har været på siesta før så altså første besøg.
Tjenerene var fraværende de henvendte sig ikke til os, selvom vi sad med menukortet vi valgte at gå i baren og bestille selv. 4 x frokostplatter og 4 x store øl. De kom efterfølgende med 5 øl ( vi havde kun bestilt 4) og sad og ventede i endnu 15 min på vores frokostplatter de kom vi måtte bede om brød vi fik 4 tørre boller og 2 skiver rugbrød til 4 personer og 8 x pålæg skal der mere brød til mente vi så vi måtte i baren og bede om mere brød og smør det fik vi. Maden var stort set god på nær hakkebøf med løg og brun sovs bøffen var halvkold og var bestemt ikke nylavet den var ligeså tør som sålen på en sko, den brune sovs var kold og der var klumper i. Vi havde en kedelig oplevelse på siesta på trods af dens fine anmeldelser.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Jonna O
Anmeldt 19. juli 2019 fra mobile enheder

Vi sad udenfor og spiste frokost, og tjeneren var simpelthen så sød og nærværende.
Maden var god og parasollen skærmede os godt mod solen.
Det var en dejlig oplevelse!
Laksesalaten kan anbefales!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, kaffesmagerdejligt

Rejsende, der kiggede på Café Siesta, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Café Siesta? Fortæl om dine oplevelser!