“En ommer”
Anmeldelse af Restaurant Bone's Køge

Restaurant Bone's Køge
nr. 26 af 78 Restauranter i Køge
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Maden var ok, dog var der en del mangler i salatbanen og 4 ud af 6 dressinger manglede.
Vandt til tjeneren kommer forbi og spørg til maden, men det glemte de.
Da vi bestilte ekstra pomfritter brugte vi lang tid før vi fik fat på en tjener, og så gik der 20 min før de kom med dem og da var vi færdige.
Alt i alt levede de ikke helt op til deres ellers gode service

2  Tak, lisbetha2013

Anmeldt 28. maj 2020 fra mobile enheder

Vi købte en af deres “madbokse” med 1500 g spareribs, 5 slags kartofler osv. der var rigeligt med mad, til en super pris, og maden var stadig brand varm da jeg kom hjem ca 15 min efter

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Morten P
Anmeldt 29. februar 2020

Jeg har da spist spareribs mange steder ( og af vekslende kvalitet), men her fik jeg de bedste og mest møre, jeg nogensinde har fået. Tænk sig, de kunne spises med kniv og gaffel!! - De unge mennesker på stedet forsøgte efter bedste evne at betjene et næsten stopfyldt lokale.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Peder_Emil
Anmeldt 18. februar 2020 fra mobile enheder

Dårlig information omkring menukortet. Vi spurgte vedrørende kun at få salat. Dette fik vi en pris på, og fik derefter serveret drikkevarer, og gik op og blandede salat. Tjeneren kom over til os, og fortalte at den oplyste pris ikke var korrekt ! Nu var den over dobbelt så dyr. Valget om at forlade restauranten, var ikke en mulighed efter vi jo var blevet tildelt drikkevarer og blandet vores salat !

Dato for besøg: februar 2020
Tak, annemettewium
Anmeldt 24. november 2019 fra mobile enheder

Meget enkelt og kedeligt mad, den bøf jeg bestilte var slet ikke som forventet.
Har så godt nok ikke smagt deres andre ting på menuen kortet men kommer nok heller ikke til at ske.

Dato for besøg: november 2019
Tak, b0tanj

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bone's Køge, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Restaurant Bone's Køge? Fortæl om dine oplevelser!