“Hyggelig aften på havnen.”
Anmeldelse af Rib House

Rib House
nr. 21 af 78 Restauranter i Køge
Anmeldt 6. august 2020

Dejlige ribben hvor en stor potion er rigeligt, deres mix tallerken var også et stort hit. omgivelserne på havnen er helt fantastiske og hver at opleve.

Tak, JthPG

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte 2 gange laksesteak med dampede asparges
Laksesteaken skulle være på ca 200 g!
Den ene skulle være med smørstegte kartofler og den anden med bådkartofler!
Under laksestykket der var stegt alt for meget, som var tørt og højst vejede ca 100 g - lå der en bunke tørrede salatblade!
De ‘smørstegte’ kartofler, har aldrig været stegt i smør! De så ud og smagte som om, de var varmet i en ovn, tørre, kedelige og total smagløse!
Mhs dampede asparges - så lå der 2 meget tynde, grønne asparges ovenpå laksen
Godt gemt i laksen og ‘salat’ og kartofler, ligger det længste sorte hår
Den unge svensktalende tjener udtaler, ‘det er jo det der kan ske, når man bærer maden ud’!
Spørger om jeg vil have noget nyt?
Vi får begge, to nye laksesteaks - denne gang med en asparges på !
Sovsen var i mellemtiden blevet kold og ikke varmet op på ny!
Ingen tjener kom og spurgte om ‘alt var som det skulle være’. Men det kan jeg også godt forstå, de ikke gjorde - magen til kedelig, usmagelig og kønsløs mad og betjening, skal man lede længe efter!
Hvis det var muligt, at give nul
Havde i fået det!
Kommer ikke igen!

Tak, 671birgittes
Anmeldt 26. juli 2020

Vi kom 10 minutter før frokostserveringen sluttede, men de tøvede ikke med at skaffe et bord til os i gårdhaven til trods for at der var musik i havnen og der var rigtig mange mennesker.

Vi fik Club sandwich og Laksesandwich og begge dele var lækre. Vi fik iskold øl og dejlig rosevin. Personalet var alle yderst hjælpsomme og venlige.
Vi vender gerne tilbage :-)

Tak, Destination177130
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik fiskefile stjerneskud samt itsliensl steak sandwich
Alt smagte
Et besøg værd
Flinke piger der servere

Tak, M9523NYjimmym
Anmeldt 11. juli 2020

Det må være et nyt sted på Køge Havn? I hvert fald i flot stand, og jeg lagde mærke til, at de er pertentlige med rengøring i køkkenet. Maden var fin, og betjening var god, prompte og hurtig respons til vores ønsker. Vi kom til frokost, og stedet er vist egentligt et bøfhus (deraf navnet), så jeg mener bestemt, at vi skal prøve deres bøffer en aften i nær fremtid!

Tak, ThePaleface

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!