“Brunch Buffe'”
Anmeldelse af Rib House

Rib House
nr. 21 af 77 Restauranter i Køge
Anmeldt 25. januar 2020

På Rib House til Brunch i dag, Som startede med, at vi blev plasseret i et andet lokale, end jeg havde bestilt. Det slog mig totalt ud, jeg var virkelig meget ked af det, jeg havde jo bestilt inde i det lokale ved Buffet ’en netop fordi jeg går dårlig og det havde ham, jeg snakkede med sagt ja, til. Den unge pige som viste os på plads, spurgte om hun skulle finde et andet sted, men hun kom aldrig tilbage med svar og senere da min mand snakkede med en sagde de at vi var blevet tilbudt noget andet det passer ikke. Maden er fremragende og super god, det kan der ikke sættes en finger på, men det andet skal jo være i orden når man har aftalt det .

Tak, 15.112.501

Anmeldt 12. januar 2020

Huset er konceptuelt og maden er OK og giver sig ikke ud for mere, end den er. Er lidt i ytviovl om omfanget af forberedt/prefabrikeret mad da det bærer lidt præg af dette.

1  Tak, Havnefodgeden
Anmeldt 12. januar 2020

Jeg spiste brunch sammen med en veninde i januar måned 2020. Det var en rigtig god oplevelse. Der var en masse forskelligt at vælge imellem alt lige fra pølser, æg, pålæg, røget laks, forskellige lækre oste, brød, wienerbrød og pandekager. Desuden var der kaffe, te, juice og jordbær smoothie alt hvad man kan drikke. Jeg vil helt klart komme igen.

Tak, JBJ1312
Anmeldt 20. november 2019 fra mobile enheder

Hvis du gerne vil have en god bøf eller spareribs er denne restaurant et besøg værd og så ligger det skønt ved Køge havn...
De har samtidig flere øl at vælge imellem

Dato for besøg: november 2019
Tak, 462bjarnel
Anmeldt 16. november 2019 fra mobile enheder

God mad i hyggelige omgivelser. Er endnu ikke gået forgæves på en god oplevelse. Altid venligt personale.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Allan B

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Køge, Køge Kommune
Køge, Køge Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!