“Vino-k eksisterer ikke mere”
Anmeldelse af Vino-K - LUKKET

Vino-K
Anmeldt 28. januar 2020

Vino-K hedder nu Vin-O.
Søg efter Vin-O i stedet for.
Vino-K blev solgt til en ny ejer for længe siden.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Karsten S

Anmeldt 16. oktober 2019 fra mobile enheder

Stor 3er eller lille 4er
Stedet er hyggeligt når man kommer ind . Dog kunne selve lokale med borde godt indrettes mere hyggeligt .

Servicen var meget venlig , desværre var ventetiden på maden lang .

Tapasbrættet var egentlig rigtig fint .
Laksemousse og bruschetta ikke noget særligt .
Gode vine.
Ville ønske de kørte med “smagbræt” . Det er så fedt at smage forskellige vine til sin tapas .

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 497cathrines
Anmeldt 4. september 2019

Et godt tapas bræt, et glimrende glas vin, hyggelige omgivelser og god betjening.
Hvad kan man forlange mere ?

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Bjørn C
Anmeldt 26. juni 2019 fra mobile enheder

Vin med klasse. Mad med omtanke. Betjening med sjæl. Hvad kan man forlange mere. Har før været forbi hvor der var fuldt. Denne en næsten helt alene og det er ikke helt til at forstå. Jeg/vi kommer igen!

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Tomsel
Anmeldt 16. marts 2019 fra mobile enheder

Virkelig hyggelig restaurant i Køge.
Der er 30 hyggelige siddepladser bag i restauranten, som ikke ses udefra. Dejlig tapas og et godt udvalg af vine.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, lonef744

Rejsende, der kiggede på Vino-K, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Køge, Køge Kommune