Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com127 US$
Hotels.com127 US$
Travelocity127 US$
Priceline127 US$
FindHotel127 US$
Destinia.com145 US$
Anmeldt d. 19. juli 2021

Skønt hotel dog af ældre dato men det opvejes af et meget smilende og altid hjælpsomt personale. Fantastisk morgen buffet, holdt gennemført økologisk. Hotellet ligger lige i centrum. Værelserne har gode senge og godt indrettet

Dato for ophold: juli 2021
Tak, MamaGroot
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Glimrende hotel, alt rent og pænt.
Ligger lige midt i byen. Omgivet af mange restauranter og beværtninger.
Boede selv på 3 sal i skønt værelse.
Pga. Corona lukkede alt kl. 24 så der var ingen natte larm i gaden.
Glimrende morgenmad, fint anrettet i portions glas.
Et sted vi gerne kommer igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, JohnnyH775
Anmeldt d. 17. maj 2021

Superfin service i forbindelse med reservation af værelse. Hurtig tilbagemelding og ønske opfyldt. Værelset var rigtig hyggeligt (320) og med fin indretning. Meget rent og pænt. Morgenmaden var supergod og med de lækreste hjemmebagte boller. Fin morgenmadsbuffet med portionsanretninger.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Climber04182921798
Anmeldt d. 3. maj 2021

Venligt og imødekommmende personale , dejlig varieret morgenmad , gode og Rene værelset , gode senge , samt gode mørklægningsgardiner , da jeg arbejder nat , beliggenheden , tæt på stationen og midt i byens hjerte

Dato for ophold: april 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ltjb2021
Anmeldt d. 19. marts 2021

Vi havde en overnatning, super morgenmad som de klare til bravur selv her under covid-19, intet at klage på morgenmade eller personale, vores eneste minus er parkerings forholdene som ikke er i nærheden.
Hotellet ligger tæt på bymidten og tæt på Storå som løber lige nedenfor vores vindu på værelset som er pænt stort

Værelsestip: vores på 3 sal var ok
Dato for ophold: marts 2021