119 US$
Book nu, betal under opholdet
119 US$
Trip.com
116 US$
Hotels.com119 US$
Priceline119 US$
Travelocity119 US$
Anmeldt d. 3. maj 2021

Venligt og imødekommmende personale , dejlig varieret morgenmad , gode og Rene værelset , gode senge , samt gode mørklægningsgardiner , da jeg arbejder nat , beliggenheden , tæt på stationen og midt i byens hjerte

Dato for ophold: april 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, ltjb2021
Anmeldt d. 19. marts 2021

Vi havde en overnatning, super morgenmad som de klare til bravur selv her under covid-19, intet at klage på morgenmade eller personale, vores eneste minus er parkerings forholdene som ikke er i nærheden.
Hotellet ligger tæt på bymidten og tæt på Storå som løber lige nedenfor vores vindu på værelset som er pænt stort

Værelsestip: vores på 3 sal var ok
Dato for ophold: marts 2021
Tak, 874piaa
Anmeldt d. 25. november 2020 fra mobile enheder

3 besøg på dette skønne Hotel. Der er styr på tingene selv i en Corona tid. Rene værelser , det skønneste personale, top service, alt på badeværelset - shampoo balsam, body shampoo, barber grej, sy-grej, tandbørste.....
Morgenmaden er skøn og lækker. Dette er mit faste Holstebro Hotel❤️

Dato for ophold: november 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, louisez2020
Anmeldt d. 7. november 2020

Dejlig oplevelse. Skønt værelse med udsigt til åen, venlig betjening i receptionen, fin morgenmad. Beliggenheden er perfekt til de fleste ting i Holstebro midtby. Kan varmt anbefales til både korte og længere rejser.

Dato for ophold: november 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Nikolaj B
Anmeldt d. 19. august 2020

Min mand og jeg havde en enkelt overnatning på Hotel Royal , et rigtigt dejligt og rent værelse med en fantastisk udsigt , personalet var smilende , søde og hjælpsomme . Rigtig god morgenmad , kan varmt anbefales , vi kommer gerne igen

Dato for ophold: august 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western