Søren Værnstrøm
Kastrup, Danmark

Gabende jævnt og kedeligt

Anmeldelse af Hotel Schaumburg
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. apr. 2022fra mobile enheder
Ikke dårligt men heller ikke noget at skrive hjem om.
Det fungerer fint som forretningsrejse stop.
Svært at fremhæve noget for det er bare så ordinært.
Billigt materialevalg kedelige værelser.
Personalet er rart og hjælpsomme, der er cromecast på værelset hvilket er et klart plus.
Prisen er alt for høj i forhold til standarden.
Dato for ophold: april 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
1.065 kr.
  • Hotels.com
  • Expedia.com
0.3 km fra Hotel Schaumburg
645 kr.
593 kr.
    645 kr.
0.4 km fra Hotel Schaumburg
Apartment entrance/foyer with sitting area
639 kr.
        29.2 km fra Hotel Schaumburg
        19.0 km fra Hotel Schaumburg
        Agoda.com
        Forudbetaling er ikke nødvendig
        Flere måder at betale på
        • eDreams
        • Trip.com
        18.2 km fra Hotel Schaumburg
        Vis flere hoteller i Holstebro
        Anmeldt d. 28. marts 2022

Jeg kan kun sige at man følte sig velkommen, flinke og hjælpsomme personale, og et godt værelse, kan varmt anbefales, samt der ligger en fint Brasserie & Bar i foyeren og så ligger det lige ud til gågaden.

Dato for ophold: marts 2022
        Tak, PrescripteurBachau
        Anmeldt d. 5. oktober 2021

Lever slet ikke op til forventninger, værelset havde ikke hverken sengeborde, fuldfigurspejl eller TV.
        Nogle af stikkontakterne virkede ikke.

Billederne på hjemmesiden viser et B&O-tv på værelset, men TV'erne, som var på andre værelser, var billige gamle fladskærme, fra før de blev rigtig flade.

Sengene var hårde og puderne manglede fuld og var flade.

Et andet værelse havde fuldfigur-spejl, men det stod løst op af væggen, så det kunne vælte.

Kan ikke anbefales og er ikke pengene værd - vi endte med at få halv pris, på grund af manglerne på værelset - hvilket er meget passende rent prismæssigt.

De 2 points er for morgenmaden, som man ikke kunne sætte en finger på.

Dato for ophold: oktober 2021
        Tak, csjobeck
        Anmeldt d. 9. september 2021

Skrabet værelse med en lille flad hovedpude og tv med analogsignal på væggen ved siden af sengen. Badet er ret befængt med sort skimmelsvamp. Radiator så rusten at den ikke ville gå gennem et bilsyn. Alt i alt et hotel som trænger til et gennemgribende checkup. Morgen buffet var meget fin.

Dato for ophold: september 2021
        • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
        2  Tak, hardinger
        Anmeldt d. 23. juli 2021

Hotel Schaumburg, er lidt svært at finde hvis man ankommer i bil, meget gammelt hotel, forsøgt renoveret, og opgraderet til nyere stil, men der er stadig meget der kan forbedres, værelse pænt og rent, ikke meget betjening.

Dato for ophold: juli 2021
        1  Tak, 855JohnL855
        Anmeldt d. 14. juni 2021

Hotellet virker umiddelbart ret fint, men skinnet bedrager. Hotellet er slidt, og værelserne meget ucharmerende. Mit tv virkede ikke, og i receptionen sagde hun så, at hun ville kalde en tekniker. Hvornår kommer han, spurgte jeg. Det kunne hun ikke svare på - på grund af corona??? Jeg sagde, at det var da underligt, og så fik jeg tilbudt et andet værelse lige ved siden af - med samme ucharmerende udsigt hen over et tag og ned til en beskidt gyde. Jeg havde en fin stor seng på et enkeltværelse - den var meget høj, men natbord og lampe var under madrashøjden... Det var vist ikke lige blevet opdateret. Da vi tjekkede ind midt på eftermiddagen, var både restaurant og bar lukket, og der var ikke minibar eller elkedel på værelset. Det var på grund af corona, fik vi så at vide???
        Vi var en flok, der skulle til fest i byen, men da vi kom tilbage til hotellet ved 02-tiden, kunne vi ikke komme ind. Vi prøvede både den kode, der var oplyst sammen med vores nøglekort, og vi ringede på natklokken + på hotellets telefonnummer. No luck. Vi kunne komme igennem det første hold døre, men så var vi sådan set fanget i en mellemgang, for det næste hold døre kunne ikke åbnes. Efter mere end ti minutter kom der et andet selskab, og her valgte en handlekraftig mand at vride det næste hold døre åbne - og så kom vi ind. Det var latterligt, og da vi sagde det i receptionen ved check-ud næste dag, var hun helt uforstående. Det kunne hun ikke forstå. Men har I ikke en natportier? Nej - det var på grund af corona??? Så opgav jeg. Morgenmaden var i øvrigt fin. Men... jeg gider ikke give 800 kr. for et enkeltværelse på Schaumburg en anden gang.

Dato for ophold: juni 2021
        Tak, Helle62N