Fastlås den laveste pris fra disse websites
115 $
Expedia.com115 $
Hotels.com115 $
eDreams115 $
CheapTickets115 $
Travelocity115 $
Agoda.com115 $
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Dette hotel ligger helt fantastisk i forhold til gågaden. Her er stille og roligt. Meget smilende personale. Hotellet / værelserne er under renovering, men trods det, så mærkede vi ikke noget til det.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, MajbrittS01
Anmeldt d. 25. januar 2020

Beliggenhed midt i byen. Rengøringen trænger til en opgradering. Værelsets seng var okmen badeværelset trænger til en modernisering badekarets kant er er sort af skidt og en simpel plastforhæng til badekarret holder heller ikke.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, torbenk20
Anmeldt d. 8. november 2019 fra mobile enheder

Jeg ankom sent alle restauranter var lukket også køkkenet på hotellet. Så jeg tænkte nå så er det i seng uden aftensmaden. Men så bankede det på døren. Receptionisten sagde, hvad siger du til jeg laver tapas til dig. Sikke en service.
Hotellet er rigtig hyggeligt og meget bedre end alle de top moderne uden sjæl. Hotellet ligger midt i byen ud til gågaden og over for det gamle rådhus som også er smukt.

Dato for ophold: november 2019
Tak, randi1963
Anmeldt d. 8. juli 2019 fra mobile enheder

Et ældre hotel helt i centrum af Holstebro. Gode parkeringsforhold bag hotellet. Ældre værelse ud mod gågaden - ingen larm, god, varieret morgenmad. Vi blev godt modtaget og fik en god vejledning.. Så meget godt tilfreds..

Dato for ophold: juli 2019
Tak, michaelb0r
Anmeldt d. 27. juni 2019 fra mobile enheder

Værelset var smukt, rent og meget indbydende, så jeg glædede mig til en god (og vigtig!) nats søvn.
Men det var en af de sjældne tropenætter i Danmark, så værelser var ulidelig varmt. Der var ikke aircondition - vi er jo i Dk - men det var heller ikke almindelig luftudskiftning, så jeg ville under alle omstændigheder have været nødt til at sove med åbent vindue.
Mit vindue vendte ud til gågaden, hvor det også befandt sig en udendørsservering. Den lukkede kl.12, men et meget støjende selskab gik først da klokken blev 2-3 om morgenen. Efter dét havde jeg kun varmen at døje med...

Servicen i receptionen var god, dygtig, venlig.

Morgenmaden var ok. Udskåret frugt. Men pandekagen var tørret ud i kanterne og uspiselig, og kaffemadkinen kørte på renseprogram kl. 7.30.
Til gengæld fik jeg så bragt en kaffe til bordet af en smilende tjener.
Parkering var fin.
Beliggenheden perfekt.
Men nattesøvn er meget vigtig for mig.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, GladMamma
Hotel S, Gæsteansvarlig hos Hotel Schaumburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2019

Kære GladMamma. Tak fordi du har givet dig tid til skrive om dine oplevelser ifbm. dit ophold hos os, det betyder meget for os. Vi er kede af at høre, at I blev forstyrret af larm fra gaden, det er desværre en af ulemperne ved så central en placering som vi har. Sig endelig til næste gang, så kan vi tilbyde et værelse ind mod hotellet, hvor denne form for støj ikke forekommer. Endnu engang tak for din feedback og rigtig god sommer. Med venlig hilsen HOTEL SCHAUMBURG Joan Kjær