Anmeldt d. 8. november 2019 fra mobile enheder

Jeg ankom sent alle restauranter var lukket også køkkenet på hotellet. Så jeg tænkte nå så er det i seng uden aftensmaden. Men så bankede det på døren. Receptionisten sagde, hvad siger du til jeg laver tapas til dig. Sikke en service.
Hotellet er rigtig hyggeligt og meget bedre end alle de top moderne uden sjæl. Hotellet ligger midt i byen ud til gågaden og over for det gamle rådhus som også er smukt.

Dato for ophold: november 2019
Tak, randi1963
Anmeldt d. 8. juli 2019 fra mobile enheder

Et ældre hotel helt i centrum af Holstebro. Gode parkeringsforhold bag hotellet. Ældre værelse ud mod gågaden - ingen larm, god, varieret morgenmad. Vi blev godt modtaget og fik en god vejledning.. Så meget godt tilfreds..

Dato for ophold: juli 2019
Tak, michaelb0r
Anmeldt d. 27. juni 2019 fra mobile enheder

Værelset var smukt, rent og meget indbydende, så jeg glædede mig til en god (og vigtig!) nats søvn.
Men det var en af de sjældne tropenætter i Danmark, så værelser var ulidelig varmt. Der var ikke aircondition - vi er jo i Dk - men det var heller ikke almindelig luftudskiftning, så jeg ville under alle omstændigheder have været nødt til at sove med åbent vindue.
Mit vindue vendte ud til gågaden, hvor det også befandt sig en udendørsservering. Den lukkede kl.12, men et meget støjende selskab gik først da klokken blev 2-3 om morgenen. Efter dét havde jeg kun varmen at døje med...

Servicen i receptionen var god, dygtig, venlig.

Morgenmaden var ok. Udskåret frugt. Men pandekagen var tørret ud i kanterne og uspiselig, og kaffemadkinen kørte på renseprogram kl. 7.30.
Til gengæld fik jeg så bragt en kaffe til bordet af en smilende tjener.
Parkering var fin.
Beliggenheden perfekt.
Men nattesøvn er meget vigtig for mig.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, GladMamma
Hotel S, Gæsteansvarlig hos Hotel Schaumburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2019

Kære GladMamma. Tak fordi du har givet dig tid til skrive om dine oplevelser ifbm. dit ophold hos os, det betyder meget for os. Vi er kede af at høre, at I blev forstyrret af larm fra gaden, det er desværre en af ulemperne ved så central en placering som vi har. Sig endelig til næste gang, så kan vi tilbyde et værelse ind mod hotellet, hvor denne form for støj ikke forekommer. Endnu engang tak for din feedback og rigtig god sommer. Med venlig hilsen HOTEL SCHAUMBURG Joan Kjær

Anmeldt d. 20. maj 2019

Hotellet kan ikke ligge mere centralt - lige overfor det gamle rådhus, hvor Giacometti-statuen 'Maren på Kærren' står fra 10 morgen til 21 aften (om natten synker den ned under jorden, den er jo en formue værd!) Gågaden kan gi lidt larm, men det må man jo tage med, når man bor så centralt - og man kan jo også bare lukke vinduerne. Vores værelse var et standard dobbeltværelse uden dikkedarer, men indeholdende det, man har brug for. Dog ikke minibar.
Hotellet har en udmærket restaurant, som fyldtes med et hav af forskellige lokale, da vi var der - og det er jo altid et godt tegn.
Morgenmaden er stor og varieret og man kan dårligt forlange mere.
Personalet i receptionen er søde og hjælpsomme.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, toftwinther
Anmeldt d. 13. maj 2019

Besøgte stedet til et lettere traktement - rolige omgivelse, høflig og imødekommende betjening. God og smagfuld mad. Hotellet er placeret meget centralt i Holstebro, lige op ad gågaden. Restaurant er tilgængelig for andre end stedets gæster.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Søren M
Hotel S, Gæsteansvarlig hos Hotel Schaumburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2019

Kære Søren. Tak for besøget, og tak fordi du har givet dig tid til at skrive om det. Vi håber snart at se dig igen.
Med venlig hilsen HOTEL SCHAUMBURG, Joan Kjær