Anmeldt d. 20. maj 2019

Hotellet kan ikke ligge mere centralt - lige overfor det gamle rådhus, hvor Giacometti-statuen 'Maren på Kærren' står fra 10 morgen til 21 aften (om natten synker den ned under jorden, den er jo en formue værd!) Gågaden kan gi lidt larm, men det må man jo tage med, når man bor så centralt - og man kan jo også bare lukke vinduerne. Vores værelse var et standard dobbeltværelse uden dikkedarer, men indeholdende det, man har brug for. Dog ikke minibar.
Hotellet har en udmærket restaurant, som fyldtes med et hav af forskellige lokale, da vi var der - og det er jo altid et godt tegn.
Morgenmaden er stor og varieret og man kan dårligt forlange mere.
Personalet i receptionen er søde og hjælpsomme.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, toftwinther
Anmeldt d. 13. maj 2019

Besøgte stedet til et lettere traktement - rolige omgivelse, høflig og imødekommende betjening. God og smagfuld mad. Hotellet er placeret meget centralt i Holstebro, lige op ad gågaden. Restaurant er tilgængelig for andre end stedets gæster.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Søren M
Hotel S, Gæsteansvarlig hos Hotel Schaumburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2019

Kære Søren. Tak for besøget, og tak fordi du har givet dig tid til at skrive om det. Vi håber snart at se dig igen.
Med venlig hilsen HOTEL SCHAUMBURG, Joan Kjær

Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Hotellet har 4 stjerner - tænker det er lidt højt sat. Stedet er rent, men lidt slidt og gammelt (og der lugtede gammelt på værelset selvom vinduet stod åbent hele weekenden) Fin og ordinær morgenmad og ok 3/4 seng

Dato for ophold: april 2019
Tak, Henriette N
Anmeldt d. 15. januar 2019 fra mobile enheder

Eneste ting på hotellet som ikke er fra 80’erne er receptionen, og den restaurant som findes på stedet.

Værelserne er et levn fra før mr.spies begyndte at tilbyde rejser til syden.
Møbler og indretning er et stort gammelt kaos.
Absolut ikke pengene vær.

Dato for ophold: januar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Molby84
Anmeldt d. 28. august 2018

Vi holdet bryllupsfest på Schaumburg. God mad, super venlig betjening i nogle dejlige lokaler. Kan anbefales.
Værelserne er dog noget slidte og trænger til renovering.
Vi fik en god betjening på alle tidspunkter.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Christoffersen2015