“Tur til Holstebro”

Cafe Aas
nr. 1 af 1 Dessert i Holstebro
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Frokost
Beskrivelse: Cafe Aas er en lille hyggelig cafe beliggende i Holstebro centrum.Vi byder pa et stort udvalg af kaffe, the og chokolade.Dertil frister vi med laekre hjemmebagte kager og friske frokostretter, som tilberedes i hoj kvalitet.Fra vores kobmandshylder byder vi i ovrigt pa laekkerier til vaertinden, kaeresten, receptionen, hojtider eller egen fornojelse.

Vi havnede her tilfældigt og havde ikke de store forventninger. Men det er et hyggeligt og afslappet sted, med lækker mad. Vi bestilte en tapas platte. Den kom hurtigt og alt var lækkert, frisk og gode råvarer. Kommer gerne igen.

Tak, 278sandiem

Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg ringede flere dage i forvejen og ville bestille bord, men fik at vide at det kunne man kun, hvis man var 10 personer. Vi skulle bare komme. Jeg spurte endnu en gang om der var åbent mandag 1/6 pga. pinsen og fik at vide at det var der.
Så i dag kørte vi med stor forventning og med vores tapas gavekort til Holstebro, kun for at blive mødt af en låst dør.
Der kommer vi aldrig mere, når man ikke kan regne med at der er åbent.
Nul stjerner herfra.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Ellen402
Anmeldt 2. april 2020

Jeg synes, at Cafe Aas er et super hyggeligt sted med gode iskaffer og nachos. Jeg elsker at tage derhen, da prisen er ok, servicen er i top og maden er kvalitet.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, chloe1v
Anmeldt 22. februar 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig sted. Dejlig brunch. Friskt lavet scrambled æg og anden lækkerier.
Vi fik en lille smagsprøve på deres hjemmelavet rødbedejuice.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 805majbrittj
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Var der med en dejlig veninde. Vi fik rød juice. Rødbede med ingefær. Dejlig frisk. Jeg fik veltillavet club sandwich med god dressing og bolle fra bager Max

Dato for besøg: september 2019
Tak, jetteb2016

Rejsende, der kiggede på Cafe Aas, kiggede også på

Holstebro, Vestjylland
Holstebro, Vestjylland

Har du været i Cafe Aas? Fortæl om dine oplevelser!