Åben i dag: 13.30 - 21.00
Kanon oplevelse

Vi prøvede kidnapped og det var virkelig godt lavet, og vi havde det mega sjovt kan varmt... læs mere

Anmeldt d. 20. september 2020
michaelhT9296TR
God oplevelse

Vi havde en rigtig god aften sammen, med masser af grin og gåder. Vi vil klart anbefale det. Top... læs mere

Anmeldt d. 29. august 2020
Anne Sofie M
fra mobile enheder

Anmeldt d. 30. juli 2020

Det var bare en super fed oplevelse, hvor børnene også kunne deltage aktivt . I dette setup mere gåder end uhygge. Alle rum i Holstebro kan varmt anbefales.

Tak, A4073GUmarieg
Anmeldt d. 30. juli 2020

Var i familierummet og det var sjovt og mere udfordrende end antaget. Havde svært ved at komme i gang, men så gik det over stok og sten. Kan bestemt anbefale det.

Tak, 119annia
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

God gamemaster (Mina)
Hun forstyrrede os ikke under spillet. Hun gav en god gennemgang af banen.
Fin sværhedsgrad, musikken lidt for høj og tlf. Var lidt for tæt på musikken.
Det var rigtig sjovt, og underholdende.
Dog skylder stedet os 20 min, da vi bestilte en time men måtte nøjes med 40 min ;)

Tak, Thedk94
Anmeldt d. 24. juli 2020

"Gamemaster" Minna gjorde det godt, ingen afbrydelser under opgaverne. Kidnappet var en god og sjov oplevelse at være i. 10/10.

The Lads

Tak, SimonMN
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

rummet “kidnapped” er ekstremt realistisk lavet. Fantastisk udfordring!
udover det - fantastisk personale - kommer med gode forklaringer og stort smil på læberne!

Tak, josephinedodt