Åben i dag: Lukket
Kanon oplevelse

Vi prøvede kidnapped og det var virkelig godt lavet, og vi havde det mega sjovt kan varmt... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
michaelhT9296TR
God oplevelse

Vi havde en rigtig god aften sammen, med masser af grin og gåder. Vi vil klart anbefale det. Top... læs mere

Anne Sofie M
fra mobile enheder

Anmeldt d. 27. januar 2020

Vild fed oplevelse hvor man virkelig lever sig ind i det, tiden flyver når man er inde og prøve en af de fede rum med vennerne. Super sød personale og generelt god oplevelse

Tak, simoneS3397BB
Anmeldt d. 24. januar 2020

Super godt escape room med kreative løsninger og udfordringer og svære gåder. Rummene er også bygget godt op så de passer til temaerne i rummene så man føler man er tilstede i situationen. Og nu er der godt snart nogen der må lukke mig ud.

Tak, nikolajm911
Anmeldt d. 24. januar 2020

Fed oplevelse, perfekt til en tur med vennerne eller familien. Der er forskellige sværhedsgrade, så selv de yngre kan være med

Tak, Sids2127