“Super lækkert mad til fornuftige priser ”
Anmeldelse af EKTE - Brasserie & Bar

EKTE - Brasserie & Bar
Reservér bord
tor. 26/11
20:00
Beskrivelse: Vi vil dyrke ægtheden. Fra jorden. Fra havet. Med hjertet. Og helt ind til benet. Vi tænker, at gode, årstidsrigtige råvarer bærer smagen i sig selv. Vi har bare bagt, braisseret, kombineret og serveret. Ingen hokuspokus. Bare med et smil og et ”Velbekomme”
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækkert mad til fornuftige priser.
Rigtig god stemning, fantastisk betjening og meget smilende tjenere, som er meget opmærksomme. Man kan mærke at der er rigtig god stemning, trods travlhed i restauranten. Vil man have gourmet mad til fornuftige priser, så er dette stedet.
Hvis man gerne vil have ro, så sæt jer bag ved baren.

Tak, MajbrittS01

Anmeldt 25. juli 2020

Det lille skilt på gågaden indikerede der var mulighed for smørrebrød på terrassen. Vi have slet ikke forventet den hyggelige restaurant, vi fik anvist bord i. Vi bestilte hver 2 stk smørrebrød. Det var virkeligt kreativt og flot anrettet. Smagte fantastisk. 2 stk smørrebrød var rigeligt som en god frokost. Rigtig god oplevelse.

1  Tak, Conny P
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Første gang vi prøvede smørrebrød kan varmt anbefales ....

Aftensmaden er og super godt og til meget rimelige priser

Dato for besøg: juni 2020
Tak, HenrikRaahede
Anmeldt 5. februar 2020 fra mobile enheder

Pigehygge en lørdag. Fint mad til prisen. Måske et lidt lille menukort, men det der er, er super lækkert. Fin betjening

Tak, Stinemolly
Anmeldt 21. januar 2020

Var lige forbi igen på en helt alm tirsdag aften. Manden fik den bedste burger og jeg Confiteret and med rigtig god kartoffelmos. Det var bare vildt lækkert og vi er nu godt mætte. Lørdag aften fik vi bøffer med den bedste bearnaise og fritter mm, go vin og flere skønne cocktails.. Håber snart at komme igen

1  Tak, HSloth

Rejsende, der kiggede på EKTE - Brasserie & Bar, kiggede også på

Har du været i EKTE - Brasserie & Bar? Fortæl om dine oplevelser!