“Ikke noget at sætte en finger på 😊”
Anmeldelse af Marcello's

Marcello's
Anmeldt 7. maj 2022 fra mobile enheder

Vi havde booket bord til 4 personer, mine forældre og min søster. Kørte helt fra Horsens. Havde fået anbefalet restauranten, og det slog ikke fejl. Hjælpsomt personale med parkering, maden var simpelthen bare lækker, 2 frokostbøffer, er stjerneskud og Glyngøre sandwich. De bedste pommes fritter vi nogensinde har smagt (min far på 85 år). Gode store portioner. Min søster fik den forkerte øl, men da hun gjorde opmærksom på det, fik hun den rigtige.
Det er ikke sidste gang, vi har spist her, derfor de 5 stjerner.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, raalskov

Anmeldt 29. marts 2022 fra mobile enheder

Trangt mellem bordene
Betjeningen god
Burger bollen blød i bunden da der var jalapenos der ikke var afvandet
God øl
God pris

Dato for besøg: marts 2022
Tak, 426eddiem
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Fin og hurtig betjening. Fik en lun bøfsandwich, men den blev hurtigt ombyttet til en ny.

Godt sted for familien med varierede muligheder, som tilfredsstiller alle

Dato for besøg: juni 2021
Tak, FreddyRosendahl
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik "luksus brunch" tallerken . Det var mange lækre ting. Friske, velsmagende og flot anrettet, og i rigelig mængde. Venlig betjening.

Drikkevarer skal bestilles ved siden af og vi valgte cafe latte. Normalt er en latte rund og mild, men denne var urimelig stærk og bitter, nærmende sig det udrikkelige.

Jeg kommenterede det, da jeg betalte. Og fik venligt at vide at det stod på menukortet at det var "double shot", og jeg kunne have fået en single shot, hvis jeg havde bedt om det.

Okay, jeg er sgu nok en amatør, som må lære af mine fejl. Jeg havde godt set at der stod i højre side af kaffemenuen: alle vores drikke er double shot, og da man ikke kunne vælge størrelse, troede jeg at det betød dobbelt størrelse.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Bennedikte P
Anmeldt 9. maj 2021 fra mobile enheder

Må indrømme jeg er positivt overrasket over stedet her, trods ubemærket feedback i mund til mund omdømme. Dette også pga. et halvsmalt menukort. Deres bøf (ribeye) kunne godt smage af mere, men er mør! Deres burgerbøffer er møre. Deres kylling i pastaretterne er absurd møre og kan tygges med tungen. Og deres hjemmelavede fritter er fantastiske. Vi kommer helt sikkert igen - og igen!

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Zeventz

Rejsende, der kiggede på Marcello's, kiggede også på

Holstebro, Vestjylland

Har du været i Marcello's? Fortæl om dine oplevelser!