“God mad ”
Anmeldelse af Restaurant Sprød

Restaurant Sprød

God mad god mad, men lidt lang ventetid. Jeg prøver næste gang eller måske køber jeg take away næste gang.

Tak, 773kentc

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Bor tæt på denne restaurant og besøger den ofte. Det er en god ide at bestille bord og der er altid travlhed. Jeg synes det er sjældent de begår fejl og mad i restauranten og som take away er lækkert.

Jeg kan anbefale deres gourmet pizzaer. Specielt Mexicana (nr 14). Deres pasta er også gode.

Tak, berberdk
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Frokost på sprød. Forespurgte på en ret, som ikke fremgik af menuen. Havde dog et billede, da bekendte har fået det serveret. Ham der tog vores bestilling gad ikke engang kigge på billedet og afviste anmodningen arrogant med et " det har vi ikke". Det var tydeligt det ikke havde hans interesse at undersøge.
Maden var ok, men ikke nogen wow oplevelse. Har været på sprød mange gange tidligere, men ikke sikker på vi gider igen...

Tak, StruerDanmark
Anmeldt 29. juli 2020

Jeg har spist Sprøds pizzaer flere gange, og de er gode. I dag fik jeg så den ide at bestille en sandwich til min frokost. Jeg valgte den udgave med salami, parmesan, rucola og pesto. Min sandwich blev leveret i en papæske som burgere normalt kommer i, og til min overraskelse var min sandwich ikke meget større end en bolle. I den var der lagt et par lag salami ovenpå de øvrige ingredienser. Et beskedent måltid, som jeg sådan set godt kunne være tilfreds med, bortset fra at jeg skulle betale 65 kroner for den. En helt urimelig pris for så lidt mad, der virkelig står i kontrast til deres tyrkiske pizza til 69 kroner, der knapt kan være i en pizzabakke. Jeg synes i øvrigt det er misvisende at kalde en brioche-agtig bolle for "sandwich".

Tak, Jettjackson
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn mad, gode pastaretter og bedste pizza jeg har smagt. Godt udvalg for børn og voksne..
Skal prøves!

Tak, AnneDK2019

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sprød, kiggede også på

Holstebro, Vestjylland
Holstebro, Vestjylland

Har du været i Restaurant Sprød? Fortæl om dine oplevelser!