“Besøg med venner”

Restaurant Ti Trin Ned
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Dybt forankret i lokalområdet værdsætter og dyrker vi mulighederne i vores gastronomiske smørhul. Vi forsynes af urter fra skov, strand og mark – for med Lillebælt på den ene side, Hannerup Skov på den anden – og Himmerigskovs frodige marker blot få kilometer væk er naturens skatkammer uendeligt. Det er vores terroir, som vi altid lader indgå som en naturlig del af gastronomien i Ti Trin Ned.
Anmeldt 4. februar 2018 fra mobile enheder

Skønne omgivelser. Vi var et selskab på 10 og nød det hele i fulde drag. Fantastisk personale og især skal fremhæves præsentationen af vine, dybt professionelt og udsøgt betjening, hun er en gevinst for denne restaurant Skøn mad og dejlige omgivelser - bestemt et besøg værd

Tak, pedersen2016
Rainer G, Ejer hos Restaurant Ti Trin Ned, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. februar 2018

Tak for besøget hos os i kælderen!
Vi er både glade for og stolte over vores kompetente team - og deler med glæde jeres fine tilbagemelding på oplevelsen af mad, vine og ikke mindst service med resten af holdet!
Tusind tak!
Mette & Rainer Gassner

Anmeldt 21. januar 2018

Det kan virke hårdt at sige, at det ikke var pengene værd, men det er vores oplevelse efter at have besøgt restauranten, hvor vi valgte deres 5 retters med vinmenu og champagne og snacks til 1.500 kr. pr. næse.

Maden smagte da udmærket uden at være prangende, og der var ikke noget der rigtigt overraskede os. Herudover var vinene noget alternative og smagte os ikke, hvor vi bl.a. fik en orangevin samt en svampeøl til en af retterne.

Betjeningen er meget korrekt, professionel og lidt upersonlig og selve restauranten virker lidt kold i indtrykket.

Tak, Christian K

Kære Christian K!
Tak for din personlige tilbagemelding på dit besøg i Vores Verden! Vi har både læst og noteret os dit input - og vi er absolut bevidste om, at vores personlige køkken og de alternative valg, vi træffer, kan dele vandene.
Det er og bliver vores vision 'at formidle en detaljerig og smuk oplevelse for alle sanser med et ønske om både genkendelse og overraskelse'. Vores valg matchede ikke dine forventninger & præferencer ... men vi håber alligevel, at du gik fra kælderen en oplevelse rigere.

Anmeldt 20. januar 2018 fra mobile enheder

En fredag aften blev brugt på Ti Trin Ned, hvor mad, servering og omgivelser gik op i en højere enhed. Vil særligt fremhæve en engageret vintjener, som med smil og begejstring formidlede viden og vinglæde, men egentlig ikke fair at fremhæve detaljer, for vi var vidne til en helstøbt præstation på et meget højt niveau. Bravo! 5 klare stjerner til Ti Trin Ned

Tak, Christiansen1966
Rainer G, Ejer hos Restaurant Ti Trin Ned, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. januar 2018

Tusind tak for besøget - og for at værdsætte både detaljerne og helheden i 'Vores Verden' ...
Mange hilsner fra kælderen i Norgesgade
Mette & Rainer

Anmeldt 19. november 2017

Fik en 5 retters menu med tilhørende vine samt snacks og champagne som indledning. Det var ganske enkelt fremragende med 9 lækre små snacks og champagne (frit valg ud af 3).
Derefter 3 forretter, hovedret og desser, alle med perfekt afstemte vine, og nøje forklaring til hver enkel ret og vin. Alt var rigtig lækkert og perfekt. Vel nok den bedste madoplevelse vi har prøvet.
Personalet fra start til slut særdeles imødekommende, venlige, smilende og fantastisk betjening.

Tak, Ampjls
Rainer G, Ejer hos Restaurant Ti Trin Ned, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. december 2017

Tusind tak for den fine anmeldelse af både vores køkken og personalet i restauranten!
Vi er glade for at besøget hos os var en oplevelse helt ud over det almindelige!
Håber at se jer en anden gang ...
Ti Trin Ned

Anmeldt 13. november 2017 fra mobile enheder

Helt sikkert en spiseoplevelse af høj kvalitet. Men den eksperimenterende del har måske taget lidt overhånd på både mad, vin og saftmenu. Smager en flødebolle eksempelvis bedre med kiksebund og svampestøv ? Kulinariske højdepunkter var 9 starter snacks med tilhørende god champagne samt havtaske. Lokalerne er flotte men lider under udfordringer med akustikken.

Tak, Mette P

Tak for anmeldelsen!
Vi er klar over, at akustikken i de smukke lokaler kan være svær at styre, selvom vi altid gør vores bedste - og ved også, at vores vision om at skabe en detaljerig gourmetoplevelse med et ønske om både genkendelse og overraskelse kan 'gå begge veje'. Derfor sætter vi stor pris på, når vores gæster som du tager tiden til at sende os konkrete tilbagemeldinger på oplevelsen i vores gamle kælder.
Tusind tak for besøget - og for din tid ...
Ti Trin Ned

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ti Trin Ned, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ti Trin Ned? Fortæl om dine oplevelser!