“Fremragende mad, vin og betjening”
Anmeldelse af Restaurant Ti Trin Ned

Restaurant Ti Trin Ned
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Dybt forankret i lokalområdet værdsætter og dyrker vi mulighederne i vores gastronomiske smørhul. Vi forsynes af urter fra skov, strand og mark – for med Lillebælt på den ene side, Hannerup Skov på den anden – og Himmerigskovs frodige marker blot få kilometer væk er naturens skatkammer uendeligt. Det er vores terroir, som vi altid lader indgå som en naturlig del af gastronomien i Ti Trin Ned.
Anmeldt for 19. november 2017

Fik en 5 retters menu med tilhørende vine samt snacks og champagne som indledning. Det var ganske enkelt fremragende med 9 lækre små snacks og champagne (frit valg ud af 3).
Derefter 3 forretter, hovedret og desser, alle med perfekt afstemte vine, og nøje forklaring til hver enkel ret og vin. Alt var rigtig lækkert og perfekt. Vel nok den bedste madoplevelse vi har prøvet.
Personalet fra start til slut særdeles imødekommende, venlige, smilende og fantastisk betjening.

Tak, Ampjls
Rainer G, Ejer hos Restaurant Ti Trin Ned, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. december 2017

Tusind tak for den fine anmeldelse af både vores køkken og personalet i restauranten!
Vi er glade for at besøget hos os var en oplevelse helt ud over det almindelige!
Håber at se jer en anden gang ...

Anmeldt for 13. november 2017 fra mobile enheder

Helt sikkert en spiseoplevelse af høj kvalitet. Men den eksperimenterende del har måske taget lidt overhånd på både mad, vin og saftmenu. Smager en flødebolle eksempelvis bedre med kiksebund og svampestøv ? Kulinariske højdepunkter var 9 starter snacks med tilhørende god champagne samt havtaske. Lokalerne er flotte men lider under udfordringer med akustikken.

Tak, Mette P

Tak for anmeldelsen!
Vi er klar over, at akustikken i de smukke lokaler kan være svær at styre, selvom vi altid gør vores bedste - og ved også, at vores vision om at skabe en detaljerig gourmetoplevelse med et ønske om både genkendelse og overraskelse kan 'gå begge veje'. Derfor sætter vi stor pris på, når vores gæster som du tager tiden til at sende os konkrete tilbagemeldinger på oplevelsen i vores gamle kælder.
Tusind tak for besøget - og for din tid ...

Anmeldt for 8. november 2017

En hyggelig restaurant med superlækker mad, som vi gerne kører langt efter gang på gang.
Vi glæder os til næste besøg i december.

1  Tak, Betty H

Tusind tak for anmeldelsen - og for besøgene!
En fornøjelse!

Anmeldt for 22. oktober 2017

Efter et eftermiddagsbesøg på Fredericia Teater, spiste min kone og jeg en 5 retters menu med vine til. Først fik vi valgmulighed med 2 champagner og en østrigs "champagne" til vores ikke mindre end 9 snacks. Hele tiden en god gennemgang af det vi fik og et gennemgående tema.
Vinene var velvalgte og godt sammenstemt med menuen - det var en virkelig fortræffelig vintjener. Maden smagte helt fantastisk, og al personale var venlige uden at være alt for formelle - og en dejlig humor.
Vin blev efterfyldt et par gange.
Alt i alt en helt exeptionel aften med rigtigt godt og velsmagende mad og vine

Tak, hesVandel

Tusind tak for besøget, den fine anmeldelse og de mange rosende ord til både vores køkken, vinen og hele oplevelsen i restauranten ... som vi med glæde deler med hele teamet!

Anmeldt for 15. oktober 2017 fra mobile enheder

En oplevelse som jeg altid vil huske. Der bliver ikke gået på kompromis med noget kun det bedste af det bedste

Tak, Claus L

Sådan en anmeldelse kan vi kun glæde os over! Tusind tak!

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ti Trin Ned, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ti Trin Ned? Fortæl om dine oplevelser!