“En restaurant, som skulle have haft sin Michelinstjerne for mange år siden.”
Anmeldelse af Restaurant Ti Trin Ned

Restaurant Ti Trin Ned
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Dybt forankret i lokalområdet værdsætter og dyrker vi mulighederne i vores gastronomiske smørhul. Vi forsynes af urter fra skov, strand og mark – for med Lillebælt på den ene side, Hannerup Skov på den anden – og Himmerigskovs frodige marker blot få kilometer væk er naturens skatkammer uendeligt. Det er vores terroir, som vi altid lader indgå som en naturlig del af gastronomien i Ti Trin Ned.
Anmeldt for 8. november 2017

En hyggelig restaurant med superlækker mad, som vi gerne kører langt efter gang på gang.
Vi glæder os til næste besøg i december.

1  Tak, Betty H
Rainer G, Ejer hos Restaurant Ti Trin Ned, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. december 2017

Tusind tak for anmeldelsen - og for besøgene!
En fornøjelse!

Anmeldt for 22. oktober 2017

Efter et eftermiddagsbesøg på Fredericia Teater, spiste min kone og jeg en 5 retters menu med vine til. Først fik vi valgmulighed med 2 champagner og en østrigs "champagne" til vores ikke mindre end 9 snacks. Hele tiden en god gennemgang af det vi fik og et gennemgående tema.
Vinene var velvalgte og godt sammenstemt med menuen - det var en virkelig fortræffelig vintjener. Maden smagte helt fantastisk, og al personale var venlige uden at være alt for formelle - og en dejlig humor.
Vin blev efterfyldt et par gange.
Alt i alt en helt exeptionel aften med rigtigt godt og velsmagende mad og vine

Tak, hesVandel

Tusind tak for besøget, den fine anmeldelse og de mange rosende ord til både vores køkken, vinen og hele oplevelsen i restauranten ... som vi med glæde deler med hele teamet!

Anmeldt for 15. oktober 2017 fra mobile enheder

En oplevelse som jeg altid vil huske. Der bliver ikke gået på kompromis med noget kun det bedste af det bedste

Tak, Claus L

Sådan en anmeldelse kan vi kun glæde os over! Tusind tak!

Anmeldt for 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi tog deres lille menu, der består af champagne med snacks ( vi fik 9 forskellige ad tre omgange) samt 5 retter med vin. Det hele var lækkert og smagte rigtig godt. Vi fik heldigvis ingen retter, hvor man tænker, hvorfor skal vi spise det ! Ud over maden, smagte alle vores vine rigtig dejligt. Personalet var søde og betjeningen var god.

Tak, Kim K
Rainer G, Ejer hos Restaurant Ti Trin Ned, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. oktober 2017

Tak for anmeldelsen!
Vi er glade for, at I havde en helstøbt oplevelse her på Ti Trin Ned - og glæder os til at byde jer velkommen igen!
TI TRIN NED

Anmeldt for 24. september 2017 fra mobile enheder

Vi ankom alle med store forventninger, som desværre ikke blev indfriet. En god start med champagne og snacks efterfulgt af 7 retter, der efterhånden som serveringerne skred frem smagte mere og mere ens og med samme smagsindtryk. Alene 1 ret med køb, der ikke virkede optimal.
Vinmenuen indeholdt vine på det jævne, der ikke gav de store oplevelser. Af de 7 serverede vine blev der kun serveret 1 rødvin resten hvide og der blev på ingen måde fråset med dråberne.
Generelt en oplevelse, hvor der ikke var den forventede sammenhæng mellem mad, vin og pris. Men et absolut smilende, venligt og serviceminded personale

1  Tak, Peer Bach N

Vi er kede af, at forventninger og oplevelser ikke stemte overens og respekterer jeres tilbagemeldinger omkring såvel menu som vine. Tak for en konstruktiv tilbagemelding.
TI TRIN NED

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ti Trin Ned, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Restaurant Ti Trin Ned? Fortæl om dine oplevelser!