“MUMS 😂”

Café Mums
Køkkener: Bar, Café
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: MUMS !!! - er nydelse og smagsoplevelser i et hjemligt - hjerteligt og nærværende miljø. Retterne skifter efter årstiden og udvalget hos slagteren, grønttorvet og fangsten på havet. Vægten i det lille madværksted ligger på friske, special udvalgte og hjemmelavet råvarer, der ofte forarbejdes i timevis. Vores nysgerrighed af nye retter, tiltag og foranderligheden er drivkraften og Mums' vision. Kom gerne med feedbacks på Hjemmesiden eller Facebook. Vores fantastiske crew er ikke alle højtuddannede tjenere – men hver og en har en passion for Mums' værdier og kan sammen med kokken - svare på de fleste af dine spørgsmål. Nyd livet og duften af hav på flydebroen med en kande sangria eller de hjemlige stuer i kælderen Rammerne giver mulighed for småmøder i rimelig afluk eller festlige sammenkomster på op til 50 personer. Tjek løbende vores hjemmeside - med spændende og anderledes events og musik oplevelser. På hjerteligt gensyn Cafe MUMS

Skøn brunch
Lækre og smagfulde retter
Alt hvad man kan tænke sig
Overkommelig pris
Super venlige og imødekomne

Dato for besøg: september 2020
Tak, W1391QHdanj

Anmeldt 10. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk hyggelig café med spil og kæmpestore lækre smørrebrød.
Et styks smørrebrød indeholder 2skiver rugbrød..
vi ventede lidt på at få maden, DET VAR VENTETIDEN VÆRD !
Og vi tog et spil imens.

Hyggestemnings og god betjening til gode priser :)

Dato for besøg: september 2020
Tak, 727camillah
Anmeldt 21. august 2020

Vi fik til frokost en "Lux. stjerneskud a'la MUMS" som var det helt store fiske-orgie. Mange - og store - rejer, laks, fiskefilletter i store mængder, dog ingen dampet fisk.

Alt i alt meget lækkert, men vi sad desværre ikke på "vandet" men "kajkanten" og tjenerne var ikke superhurtig til at komme over til os.
Desuden var der ikke salt og peber på bordene, som også er med til at jeg ikke kan give den sidste stjerne.

Tak, hmpDenmark
Anmeldt 8. august 2020

Var der i forbindelse med en polterabend. Fantastisk mad. Rigeligt på tallerknen. Så så lækkert. Jeg kommer gerne igen

Tak, annasophiee804
Anmeldt 5. august 2020

Skulle have lidt let frokost og gik til Mums som vi fik anbefalet.
pladser i kælder lokalet, ude under tag og på vandet på ponton vi valgte ude under tag.
Bestilling blev taget med et smil og drikkevarer og mad kom relativt hurtigt. Dejligt smørrebrød på det lækreste rugbrød og der var rigeligt mad, kan bl.a. anbefale deres fiskefilet og hønsesalat bare super.
De unge tjenere var meget opmærksomme uden at være anmassende og vi havde en god oplevelse. Pris og kvalitet passer bare hos MUMS og vi kommer gerne igen og vil anbefale stedet til andre.

Tak, Danes55

Rejsende, der kiggede på Café Mums, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Café Mums? Fortæl om dine oplevelser!