Lækker og vellavet mad i hyggelige gamle lokaler

Lækker mad i hyggelige omgivelser på skovskråning med udsigt til lystbådehavn og Lillebælt. Nok... læs mere

Anmeldt d. 10. august 2021
Jan_M_55
Dejlig skov

Hannerup skov er en rigtig god skov at gå tur eller køre på mountainbike i. Der er rigtig mange... læs mere

Anmeldt d. 16. januar 2019
ThomasN1229
Ebberup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var her i forbindelse m en fest. Alt utrolig smagfuldt indrettet og smuk enkel bordpynt.
Maden er et kapitel for sig. Alt er af økologiske råvarer. Himmelsk! Desværre nåede jeg ikke at tage fotos.
Selv toilettet var en oplevelse. 12 dyre franske parfumer var til rådighed for damerne - og håndvask var en smuk fransk keramisk kumme.
Udsigt formidabel!
Absolut 5 stjerner.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, holmjohansenbritt
Anmeldt d. 30. august 2017

Vi kom i god tid og besøgte så dette herlige sted, hvor der absolut er fred og ro og gode oplevelser i vente.

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, PerOleP1
Anmeldt d. 28. september 2016 fra mobile enheder

En tur i skoven er altid dejligt. Et varieret terræn gør det endnu bedre. På denne årstid er skoven ekstra dejlig

Dato for oplevelse: september 2016
1  Tak, sorenn794
Anmeldt d. 7. september 2016

Hannerup skov er altid et besøg værd og der kan gås mange gode ture. Det er muligt at komme helt tæt på rådyrene som går i en kæmpeindhegning.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Helle B