“god som altid”

Trinity Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 12. august 2021

dejlig mad efter kokkens valg, venlig betjening. Kunne tilkøbe dessert og ekstra menu, da vores søn kom på besøg

Tak, tovem610

Anmeldt 10. juli 2021

Boede på hotellet som led i en deal, derfor kunne vi ikke selv vælge, hvad vi ville spise. Maden flot anrettet, - men levede ikke helt op til vore forventninger, idet en forret ikke faldt i smag og derfor blev levnet. Retfærdigvis skal siges, at hotellets reception tog dette til sig og rettede op på dette. TAK! Mødte mange engagerede tjenere, der var absolut servicemindede.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Ellen R
Anmeldt 22. september 2020 fra mobile enheder

Jeg er beæret over at være ofte på hotel Trinity i forbindelse med mit bestyrelsesarbejde og i den forbindelse spiser jeg også ofte på restauranten.
Altid god mad og gode vine og ekstra ordinær god service af Simon som husker hvilke allergier jeg har. Imponerende og uventede eftersom at der alligvel går et halvt år imellem mine besøg.

Dato for besøg: september 2020
Tak, DarijeArnautovic
Anmeldt 8. september 2020

Både mad og service er i top på denne restaurant - prøv den selvom du ikke bor på hotellet.
Book et bord ved vinduet og få en flot udsigt.
Dejlig stor og lys restaurant.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Erikdk
Anmeldt 28. august 2020

Det var godt det mad vi fik, det var så fint. Håber at vi en dag kommer der til igen, sikke en udsigt

Tak, O6037TAmarianneh

Rejsende, der kiggede på Trinity Restaurant, kiggede også på

Har du været i Trinity Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!