Hejse Kro og Konference
MyCamp Trelde Næs(Fredericia)
TripAdvisor
  • Pool
Anmeldt for 10. december 2017

Vi skulle mor med tre døtre have en hyggeligt døgn. Afstandsmæssigt passede Hejse Kro perfekt.
Da vi kom ind i krostuen hvor vi skulle spise var der koldt. Da vi fik maden serveret, dagens ret, var den kun lun. Til gengæld var kødet tydeligvis opvarmet flere gang - farsbrød med tør, hård og brændt kant - uspiseligt.
Vi bestilte en flaske af husets vin. Den blev serveret i en vinkaraffel, fint nok, problemet var, at det kun var 0,5 liters karaffel til en 0,75 l vin.
Vi sad der ganske kort, vi sad simpelhen og frøs, så vores hyggelige aften måtte tilbringes på værelset
Dårlig oplevelse hele vejen igennem, kan under ingen omstændigheder anbefales.

Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, heididaugaard
Anmeldt for 6. november 2017

dårlig service min kæreste kom først da jeg havde noget andet jeg skulle først så jeg ankom ved 21,00 tiden spurte vi om vi kunne be om noget kaffe det fik vi, værelset var rigtig dårlig intet man kunne føle rart, morgen maden sådan da jeg spurte den der var i køkkenet om noget var han forvirret og forstod ikke hvad jeg sagde da han ikke forstod dansk der var meget trist og kedeligt ingen der sagde godmorgen eller spurte og vores ophold. vi havde fået opholdet i gave som kostede 700 kr det var det ikke vær måtte betale 50,00 kr ekstra for kaffen kommer aldrig igen og anbefaler det aldrig til nogen

• Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Michelle C
Michael N, Receptionist hos Hejse Kro og Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. november 2017

Kære Michelle
Vi er kede af din dårlige oplevelse.
Det er ikke normalt for Hejse Kro.
Tak fordi du brugte tid på at fortælle om din oplevelse, så vi kan gøre det bedre.

Ønsker dig en dejlig dag.

Lene Vestergaard

Anmeldt for 19. august 2017 fra mobile enheder

Med nye ejere, kokke og servering er Hejse Kro genopstået - heldigvis. Vi var 6 mennesker til spisning - og alle have thumbs up efter måltidet. Store, veltillavede portioner, lækre desserter, kaffe og ikke mindst rimelige priser. Den allersødeste betjening med smil på læben og frisk i replikken. ABSOLUT en god oplevelse.......

Overnattede: august 2017, rejste med venner
1  Tak, kubbi
Hejse, Receptionist hos Hejse Kro og Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. august 2017

Mange tak for den fine anmeldelse,
jeg vil sørge for jeres tjener får den flotte ros :-)

Lene Vestergaard Madsen

Anmeldt for 6. maj 2017

Bestilte bord til frokost på Hejse Kro. Vi bestilte det dyreste på frokost-kortet - en frokostplatte. Sild, laks og fiskefilet var i orden. Men så var der to stykker tørt kød uden tilbehør. Vi gjorde opmærksom på det, og fik "tør" bulgursalat" til at komme på. Et stykke brie med en appelsinskive.
Købe-rugbrød samt en mariekiks og en TUC-kiks.
Det kunne jeg have gjort bedre selv. Øv.

Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Lone S
Hejse, Receptionist hos Hejse Kro og Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. maj 2017

Kære Lone.

Tak for din anmeldelse, din oplevelse vil vi lære af og forbedre vores produkt.

Håber vi en anden gang kan byde dig velkommen på Hejse Kro

Lene

Anmeldt for 8. april 2017 fra mobile enheder

Et rigtig godt sted at holde nytårsaften, skønt værtspar behagelig og hurtig personale og super mad og rigtig god musik, det er bestemt ikke sidste gang vi har holdt Nytårsaften på Hejse Kro, vi har reserveret til 2017
Jette og Carsten Vejle

Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Carsten K
Hejse, Receptionist hos Hejse Kro og Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. april 2017

Hej Jytte og Carsten

Tak for de fine ord og jeres tid for at anmelde :-)

Vi glæder os til at fejre Nytår samman med jer igen på Hejse Kro

Lene Vestergaard