Anmeldt d. 3. august 2021

Vi var en familie på 6 personer som ønskede os noget ganske særligt, og det må man sige vi fik. Alt fungerede, lige fra guidningen til lejligheden til følelsen af den samlede oplevelse da vi forlod stedet igen næste dag. Lejligheden var lys og hyggelig indrettet og alt var pænt og rent. Det levede helt klart op til vores forventninger.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, jensesmor
Anmeldt d. 26. maj 2021

Fredericia har overrasket SÅ positivt i weekenden. Rigtig fed lejlighed og det eneste vi skulle gøre for at få lækker brunch om morgen, var at varme æg og brød i ovnen. Alt det lækre mad stod klar og pænt anrettet i køleren. Fantastiske dyner og balkon på værelset :) Helt perfekt sted til både business og pleasure.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, betinaa420