Anmeldt d. 31. juli 2020

Gode muligheder for en masse oplevelser med børn, som lå meget tæt. Især badelandet var rigtig godt.
Lidt ærgerligt at hotellets restaurant var lukket i højsæsonen, den kunne vi godt have brugt om aften, med trætte børn. Der mangler et lille køleskab på værelserne.

Tak, Marie B
Vibeke Jørgensen, Markedsføring hos Best Western Plus Hotel Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2020

Kære Marie,
1000 tak for din tilbagemelding. Vi er rigtig glade for I nød jeres ophold og børnene fik chancen for nogen timer i badelandet.
Vi er også rigtig ærgerligeover at det blev nødvendigt at lukke restauranten i juli måned, men da beslutningen blev truffet lige før sommerferien havde vi udsigt til en sommer med meget, meget få gæster, og et meget travlt efterår, hvor mange af forårets fester, kurser og konferencer der blev aflyst/flyttet pga Covid19 skal afvikles.
Glædeligt har det så været at se så mange gæster vælge et par nætter hos os sommeren igennem.
Vi håber vi får jer at se igen en anden gang.
God sommer - nu hvor det gode vejr er kommet :-)
Hilsen Vibeke/receptionen

Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger 2 voksne og 2 børn - 9 år og 3 år.

Reception personalet var venligt der var en lille Haribo vingummi pose til børnene ved indtjekning.
Vi fik billetter til tropisk badeland med det samme. Bemærk dog at det er en svømmehal som har det tropiske badeland - åben fra kl. 10-18, når man først ser hotellet på andre hjemmesider får man indtryk af at det er hotellet som har det. Pga corona skulle man bestille tid i svømmehallen, men det gik ret nemt. Vi var heldig at komme igennem - vi fandt et mobil nr. for de modtog mange opkald på hoved nummeret fortalt kvinden mig - der kunne vi ikke komme igennem. De tider vi var interesseret var heldigvis ikke der hvor det var mest besøgt. Da de kun måtte have 90 gæster i det tropiske badeland.
Fint lille badeland børnene elskede det. Både noget til den på 3 år og den på 9 år.

Værelset var fint, pænt badeværelse. Dobbelt sengen var fin med en acceptable top madras - men ikke helt blød nok til min smag. Jeg søvn ikke så godt først nat og vågnede med lidt ondt i rykken. Jeg viste godt der ikke var køleskab på værelset - men jeg synes nu det manglede så man kunne få lidt koldt at drikke uden at skulle gå i receptionen.

Madrasserne i køjeseng var til gengæld virkelig ringe, meget tynde - ren skum madras og min store pige på 9 år vågnede om natten og kunne ikke holde ud og sove og ville over i vores seng. Så gik min mand over i køjesenge, så sov han dårligt. Min store pige sov så fint resten af natten. Så kan bestemt ikke anbefale familie værelse med køjeseng når man har større børn med.

Minitoget som køre tæt fra hotellet til Madsby park var et stort hit ligesom Madsby legepark (gratis adgang)var for børnene, mega skøn stor legeplads og dyr som kan klappes. Man kan få gratis biller til at køre med toget af receptionen. Ellers tager det ca. 18 min at gå ruten.

Morgen buffet var ganske godt - meget standart med æg bacon pølser brød pålæg og lidt frugt osv. og et stort plus at de havde lidt som henvendt sig til mennesker med laktose og gluten intolerance.
Pga corona var der påbud om handsker og det gik fint - dog var folk ikke så gode til at holde afstand. På 2 dagen var der rigtig mange til morgen mad og nærmest ikke til at komme til - der var mad nok, men manglede mere plads, det ville være smart med 2 områder med buffet når der mange gæster, så der var mere pladsen særlig i disse corona tider.

Jeg synes dog hotellet som henvender sig til børnefamilie mangler en lille legeplads eller legerum på deres eget område.

Alt i alt fint hotel til prisen - vi kommer dog ikke igen pga af ringe madrasser i køjesengen som ikke gav komfort eller nok søvn til vores børn og mand.

Tak, miamaii

Kære Mia,

1000 tak for din tilbagemelding. Vi er rigtig glade for den fine beskrivelse af jeres ophold og tager al både ris og ros med i vores videre forløb. Al input er guld værd for os i arbejdet på at blive endnu bedre. Og ja det er ingen hemmelighed at det for både os omkring morgenbuffet og i badelandet har været en sommer med udfordirnger grundet Covid19, ligesom det har været for jer som gæster - også mange andre steder.

God sommer - håber I har mulighed for at nyde det gode vejr nu det endelig er kommet.

Hilsen Vibeke/receptionen

Anmeldt d. 21. juli 2020

Hotellet er super og rigtig gode faciliteter og muligheder for at være aktiv. Jeg havde dog valgt hotellet pga forretningsrelationer. Der var fuldt booket og derfor mange børnefamilier. Dog så mangler der lidt pli fra flere familier om ikke at komme i badetøj og i det mindste sørge for at børnene ikke farer rundt i bufetten i bare maver og tæer. Det er ikke lalandia eller en pool bar. Der var bare styr på hygiejnen og handsker og sprit. Super personale der klarede travle timer. Men det er altså forældre ansvar at få tøj på jeres børn.

Tak, F8645LOsl
Anmeldt d. 28. maj 2020

Lækkert hotel gode værelser og en restaurant med høj madkvalitet. Herlige åbne omgivelser - med naturen helt tæt på - så om morgenen harer-hanner bokse om de smukke hunner ! Og så ligger alt jo i gå afstand - Fredericia by og miniby !

Dato for ophold: maj 2020
Tak, torbenk231
HotelFredericia, Reception Souschef hos Best Western Plus Hotel Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2020

Kære Torben,
1000 tak for din tilbagemelding - dejligt du nød dit ophold på både værelset og i vores restaurant.
Sikke en hyggelig hare-oplevelse:-)
Vi håber vi snart får dig at se igen.

Hilsen Vibeke

Anmeldt d. 27. marts 2020

Meget venligt personale. Nu når vi befinder os i corona tider, var der opstillet sprit flere steder og hotellet havde en plan samt forhåndsregler , meget fint, kan varmt anbefale stedet. Tæt på indkøbsmuligheder.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, rv550
HotelFredericia, Reception Souschef hos Best Western Plus Hotel Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. april 2020

1000 tak for din tilbagemelding og vurdering af dit ophold. Dejligt du nød dit ophold med de begrænsninger der nu måtte sættes i værk ifht. håndtering af Covid19 situationen.

Vi håber vi får dig at se igen "på den anden side".

God Påske

Hilsen Vibeke/Receptionen