Anmeldt d. 9. marts 2020

Pæne og rene værelser, som hver har sin egen lille lokale historie. God betjening i receptionen og hos tjenerne i restauranten. Mange fritidsaktiviteter lige uden for døren, og muligheder for gå/løbeture i naturen.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, fltr2020
HotelFredericia, Reception Souschef hos Best Western Plus Hotel Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. april 2020

1000 tak for din tilbagemelding og vurdering af dit ophold. Ja der er rig mulighed for aktiviteter i hallerne ved siden af eller som du nævner udenfor med en løbetur eller gåtur i Madsby Parken.

Vi håber vi får dig at se igen (når vi er "på den anden side" og Fredericia Idrætscenter igen er åben for alle deres aktiviteter)

Anmeldt d. 3. marts 2020

BW Fredericia
Dejligt sted til familiesammenkomst, da der er stor sportshal ved siden af, til fri afbenyttelse. Så der kan “afreageres” inden vi hygger.
Dejlige omgivelser på hotellet. Fri parkering
Dejlig mad
Sød og venligt personale.
Hotellet har mange gode deals.
Vi tager gerne derned igen

Dato for ophold: marts 2020
Tak, cado2020

1000 tak for din tilbagemelding og vurdering af dit ophold. Vi er glade for I alle nød jeres ophold og benyttede jer af aktivitets mulighederne hos vores nabo.

Vi vil glæde os til at få besøg af jer igen.

Anmeldt d. 4. februar 2020

Behagelig omgivelser og yders kundevenligt personale i skønne omgivelser. Internetforbindelse var rigtig ringe, men det ødelagde ikke det samlede indtryk.
Lækker morgenmad og generel god mad i hyggelig restaurant.

Dato for ophold: januar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ambassador410112

1000 tak for din tilbagemelding og vurdering af dit ophold.
Vi er glade for du nød dit ophold også med besøg i vores restaurant.

Vi håber vi får dig at se igen "på den anden side" og vores restaurant igen er åben og vi også kan lave vores store morgenbuffet.

Anmeldt d. 11. januar 2020

Vi var en gruppe venner afsted til Nytåraftens arrangement. Med start eftermiddag med kaffebord, som viste sig at være i en hal/konferencerum. Hvilket betød at vi lige skulle hente vores jakker på værelset og ud og gå en lille tur. Det overlevede vi nok, men ikke meget hygge i det lokale. Men kagerne og chokoladen var fine. Vi savnede dog at man kunne få en sodavand, da ikke alle er til kage og kaffe. Gruppen vi var i, havde desværre fået mandefald pga. sygdom samme dag og hotellet håndterede det fuldt tilfredstillende for de sygemeldte.Da vi fandt vores bord, kunne vi se at der var dækket op til det korrigerede antal, men at der stadig stod 2 stole for meget ved bordet. Dem tillod vi os så at flytte over til et tomt udækket bord, det skulle vi så ikke have gjort. En tjener kom straks farende og bad os om at overlade det til dem , "Det var jo det de blev betalt for" Og denne svada blev ikke afleveret i nogen god tone overhovedet - vi fik mildest talt skæld ud. Helt ude i hampen at komme og tiltale gæster på den måde. Alle gæster blev delt i 2 hold og fik nogle boblevand til dronnings nytårstale. Herefter blev der budt til bords. Og lad mig så sige det med det samme : Menuen var uovertruffen, kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så god mad. Og det gælder alle 4 retter, men specielt forretten og hovedretten/kødet var fantastisk. Tak for mad...Det eneste lille minus var brødet som virkede lidt træt og "køleskabskoldt." De tilhørende vine var fine - og rosévinen til forretten i top. Arrangementet havde lovet 5 retters nytårsmenu.. der var så kun 4.. Svaret var at 2 små appetizers talte for en menu ret i deres verden. Men de blev så serveret længe før vi gik til bords (under dronnings tale) så den synes jeg ikke helt holder..
Der skulle også være musik under middagen og selvfølgelig efterfølgende dans. Vi var så ikke placeret i festsalen, hvor orkestret spillede, men sad næsten længst væk i et andet lokale, hvor flere andre borde var anbragt. Og eftersom de opsatte høltalere ikke virkede overhovedet fik vi så en nytårsaften uden musik. Derfra hvor vi sad kunne vi høre ikke hvad der blev spillet i festsalen.. Det var et stort minus. Man burde have prøvet det af inden. Man går jo heller ikke ud og danser når man ikke ved om der spilles i det andet rum eller hvad der spilles. Nå men senere fandt vi så med en del andre gæster ned i baren - hvor vi så hyggede og dansede. Det kan så undre at hotellet aldrig åbnede den bar for servering, når der nu var så mange gæster dernede. Vi skulle hver gang op af trappen og hente drikkevarer. Fyrværkeriet var super flot. Natmad og morgenmaden var super fin. Ikke noget at komme efter der. Værelserne var fine og der var pinligt rent over alt.DEt var der helt styr på... Maden og værelserne/sengene var til 5 stjerner - men der var lige nogle kiksere der burde trække mere ned, end givet her, men vi havde en super aften alt i alt, så derfor 4 stjerner Tak for denne gang....

Dato for ophold: december 2019
Tak, TorbenAndersen6500
HotelFredericia, Souschef Reception hos Best Western Plus Hotel Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. januar 2020

Kære Torben,
Tak for din uddybende beskrivelse af jeres oplevelse hos os til afslutningen på 2019. Vi er glade for I overordnet havde en dejlig aften og er taknemmelige for I deler de "bump" I mødte undervejs i jeres ophold. Det er ting der vil blive taget op i ledelsen af de respektive afdelinger og et rigtig vigtigt værktøj for os til at blive bedre til fremtidige arrangementer.
Vi håber vi får jer at se igen - vi har flere arrangementer året igennem.

Venlig hilsen Vibeke

Anmeldt d. 6. december 2019 fra mobile enheder

Maden var lækker og varieret noget til alle, deres salater var spændende. værelset super. Personale var søde. Kan varmt anbefales. Indtjekning ok. Parkering ok. Så hvis i mangler overnatning kan det klart anbefales. Er dog i tvivl om hunde er vedkommende.

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, bettinac2016
Tran M, Reception hos Best Western Plus Hotel Fredericia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2019

Kære Bettina.

Tak for din fine anmeldelse. Så dejligt at høre, at I nød jeres ophold.
Hunde er altid velkomne på vores standard og familieværelser, pånær de allergivenlige.

Rigtig god weekend herfra:)

Mange hilsner
Jeanette Madsen