Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com130 $
Priceline130 $
CheapTickets130 $
eDreams130 $
Orbitz.com130 $
Travelocity130 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 3. juli 2021

Netop kommet hjem fra en uge på Trelde Næs Camping.
Vores oplevelse har været helt i top:
-Nærværende, serviceminded og imødekommende personale, som fremtræder med entusiasme, som var det deres egen virksomhed..
-Pladsen er vel vedligeholdt og de sanitære forhold renholdes med høj standard.
-Fantastiske omgivelser for naturelskere.
-Rigtig fine lege- og bademuligheder ( på spørgsmål til vores barnebarn på 9 år om, hvad det bedste ved ferien var, var svaret prompte: poolen!!)
Pladsen egner sig særlig godt til voksne som børn, som sætter pris på den spændende natur og en uformel positiv stemning, der breder sig blandt campisterne.
Vi vender med sikkerhed tilbage for Trelde Næs har meget at byde på..

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, 675bjarnel
Anmeldt d. 14. juni 2021 fra mobile enheder

Stedet er pænt og der er en god service med venlige og hjælpsomme medarbejdere.
Den campinghytte vi havde lejet var også i orden, ren og pæn.
Men det er ufatteligt, at man har valgt at sætte et lille vindue på 30 x 100 cm i soveværelset og som kun kan åbnes halvt, når det er den eneste flugtvej ud over hoveddøren. Det samme gælder badeværelse og hems. Her er der sat 30 x 30 cm vinduer i. Det vil sige, at alle der befinder sig bagerst i huset risikerer at indebrænde hvis der opstår brand i køkken eller stue. Røgalarmen er også sparet væk. Man må selvfølgelig gå ud fra at hytterne er godkendte af brandmyndighederne, men der er bestemt noget der bør tages op til revurdering. Jeg skal i hvert fald ikke sove der igen.
Når det er sagt, så virker resten af campingpladsen som et rart og hyggeligt sted med masser af gode faciliteter.

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, Aage J
Anmeldt d. 19. marts 2020

Det tog en uges opkald (10 stk) og flere e-mails (9 stk) før man fik kigget i den hytte vi havde boet i, for at se om jeg havde glemt min jakke. En jakke med mit nøglebundt i. Hver gang vi blev lovet de ville ringe tilbage skete der intet. Efter en lille uge fik man endelig kigget efter jakken, og den var ikke i hytten. Det viser sig at rengøringen havde taget den og kørte rundt med den. En aftale om at afhente den på et bestemt tidspunkt blev lavet - hvorefter der ikke var nogen i receptionen. En venlig campist havde heldigvis et nummer til en mand der kunne hjælpe, så jakken blev afhentet. På jakken ligger der en seddel med en forkert dato for afhentning (afhentning blev aftalt tydeligt via mail).
Vi har tidligere været rigtig glade for pladsen, men det her besvær gør, at vi ikke vender tilbage, det må simpelthen ikke være så besværligt at få fat i en glemt ting.
Jeg har aldrig oplevet så træg og ubehjælpsom kundeservice, og det gør mig bekymret over hvad de ellers ikke har styr på.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, sabrinamH7736BZ
Anmeldt d. 1. august 2019 fra mobile enheder

Luksushytte med et lille værelse og hems. Okay størrelse på hytten, med overdækket terrasse. Egentlig fin hytte, men flere ting virkede ikke eller var gået i stykker. Der er ikke meget udstyr, og noget af det der er der, er dårligt. Rengøringen er meget dårlig. Rum under sove sofaen er direkte ulækker. Ovn meget beskidt. Pande og gryde beskidt. Vinduer møg beskidte. Hylder over komfur hvor hvad og kopper stod meget støvet osv. Ikke i orden! Græs udenfor hytten langt Faktisk 3 gang vi er her, 2 gang i hytte, og det var det samme 1 gang i hytte. Så de lytter åbenbart ikke til kritik.
Der er ingen gardiner i ovenlys vinduerne, hvilket resultere i at alle vågner meget tidligt, men værst folk kan kigge direkte ind på dem der sover på hemsen. De kan feks stå/sidde på deres teresse og kigge ind. Og så gående kan se direkte ind. Meget ubehageligt!
Badelandet er rigtig godt.
Legepladser og hoppepuder fine.
Fint ved stranden med badebro. Trappen ned til stranden er blevet istandsat, så den er fin og sikker nu.
Service i kiosk og reception er god og venlig. Bortset fra de ikke lige havde styr på vores reservation da vi kom.

Selve hytten: 3-4
Udstyr I hytte: 2
Rengøring: 2
Pool område: 4
Legepladser, hoppe puder og trampolin: 4
Service fra personale: 4-5
Natur: 4-5
Strand og badebro: 4

Det er egentlig så ærgerligt, da de ville få mindst en stjerne mere hvis rengøring, vedligehold og udstyr var i orden, som det burde være.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Heidiaarhus
Anmeldt d. 1. juni 2019 fra mobile enheder

Vi har brugt campingpladsen hver pinse siden 2015.
Pladsen er ideel, da vi skal bruge mange hytter og et stort telt.
Pladsen ligger meget smukt nær skov og strand.
Luksushytterne kunne godt være rengjort bedre og service er der ikke meget af.
Der er meget fin service i reception og butik.

Dato for ophold: juni 2019
3  Tak, birthekmunch