Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com144 US$
Priceline129 US$
Hotels.com144 US$
Travelocity144 US$
Orbitz.com144 US$
Trip.com144 US$
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Datter og jeg besøgte Fredericia, hvor vi ville have f. Overnatning ..at valget faldt på dette hotel var et tilfælde, og dog .. beliggenheden var tæt på gågade .
Vi kom lidt sent men fik en sms om hvordan vi låste os ind, og hvor kortet til værelset var . Nemt at have med at gøre
Lækkert nyrenoveret værelse…
Hyggelige rum i selve hotellet.. nede ved siden af spise området
Der er spil og bøger man kan låne, billiardbord for dem der har lyst til det, en automat med gratis kaffe/ chokolade
Et bord var der slik/snacks på plus en køleskab med kolde drikke, man kunne bare selv tage, og krydse af for værelse nummer.
Morgenmaden var ok, der var hvad man kunne forvente som buffet
Ved afrejse / betaling blev man tilbudt en gratis kaffe/ chokolade to go.. sød og venlig personale
Gratis p-plads

Dato for ophold: juni 2021
Tak, leegaard
Anmeldt d. 8. maj 2021 fra mobile enheder

Rigtig charmerende og utrolig hyggelig hotel u hjerte af dejlige Fredericia. Virkelig flotte værelser og sjovt smagfuld retro indretning af hotel gange og opholdsrum.
Virkelig venlig værtspar og personale
Lækker morgen mad og kaffe ToGo
Kommer bestemt igen

Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, LarsHorn
Anmeldt d. 21. april 2021 fra mobile enheder

Perfekt sted at overnatte. Hyggeligt hotel. Værelser rene og pæne og nyrenoverede . Venlig og imødekommende personale. Parkering lige ude for døren, nemt og bekvemt. Ikke sidste gang jeg har overnattet på Hotel Gammel Havn

Dato for ophold: april 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Sidsen00
Anmeldt d. 8. december 2020

Et hyggelig lille hotel med en god atmosfære, og et særdeles venligt og smilende personale.
Rigtig fine værelser, gode senge, rent og pænt over alt, og en super morgen mad..
Hvad mere kan man forlange..
Det var en fornøjelse at bo på Hotel Gammel Havn

Dato for ophold: december 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Morten R
Anmeldt d. 22. november 2020 fra mobile enheder

Vi var afsted på kærestetur og havde derfor lejet penthouselejlighed nr. 1, der havde udsigt over havnen og et lille kig til Lillebælt. Vi var langt fra skuffede. Lejligheden virkede nyistandsat og var meget moderne indrettet. Der manglede ikke noget.
Vi sov vidunderligt og kunne nyde solopgangen hver morgen.
Lejligheden ligger på den anden side af vejen af det faktiske hotel, hvilket ikke gjorde noget. Man er ikke generet på nogen måde.
Morgenmad serveres i hovedbygningen og var ganske fin. Boller/brød/wienerbrød, pålæg, æg, syltetøj, skyr, juicer, kaffe m.m.
Vi forestiller os at komme igen!

Dato for ophold: november 2020
1  Tak, Lenejoergensen