Anmeldt d. 24. maj 2020 fra mobile enheder

Fantastisk hotel. Her er super hyggeligt og der er bare sørget for alt. Vi fik vores cykler låst inde og mulighed for at vaske vores cykektøj til dagen efter. De har en super hyggelig restaurant på det modsatte hjørne ad gaden. Her kan man få gratis kaffe (og det er god kaffe) Super hyggelig stemning og god mad på restauranten som vi valgte at spise på. Det er helt sikkert at vi vil overnatte her igen.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Janeddaugaard
Anmeldt d. 12. januar 2020

Har overnattet fra lørdag til søndag idet vi skulle besøge Ti Trin Ned Michelin restaurant 5 minutters gang fra hotellet. Udenpå ser hotellet ikke ud af noget særligt, faktisk nærmest lidt slidt udvendigt. Men det skal man ikke lade sig snyde af - indvendigt var det virkeligt superfint. Det var indrettet meget hyggeligt med god sans for stil og hygge og det var rigtig rart at opholde sig i hotellets lokaler. Fik faktisk tanker om at der sikkert havde været en indretningsarkitekt med ind over den opdaterede modernisering af interiøret. Endvidere var der super rent og service og stemning var i top. Superfin morgenmad med frisk bagt lunt brød m.m.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, kd462
Anmeldt d. 9. december 2019 fra mobile enheder

En hyggetur i Fredericia for at juleshoppe. Et hotel på det jævne. Vi boede i stueetagen med udsigt til meget u-passet have. Hotellet ligger dejligt centralt i forhold til shopping, bio og teater. Morgenmad er ok. Badeværelset mangler hyldeplads. Når man bader bliver en stor del af gulvet vådt. Der er et dejligt hyggelokale, hvor der er plads til at sidde og spille brætspil og bordfodbold.

Dato for ophold: december 2019
Tak, kurthoho
Anmeldt d. 6. september 2019

Bookede spontant 1 overnatning. Superfint lille hotel med lidt Rock´roll atmosfære.
Pænt indrettede værelser, rent og pænt. Fin morgenbuffet og god kaffe.
Meget venligt personale og god service. Anbefales.

Værelsestip: Der kan vælges værelser med udsigt til havnen.
Dato for ophold: september 2019
Tak, Jan-thuroe
Anmeldt d. 30. april 2019 fra mobile enheder

Her er hyggeligt, det mærker jeg i det øjeblik vi kommer ind af døren.
En klokke ringer da døren går op for at fortælle at nu er vi her og hvis personalet er længere væk til at høre det så er der en klokke på receptionsskranken man benytter for at tilkalde sig opmærksomhed.
Vi bliver godt modtaget og får udlveret vores nøgle til
værelse 8 som ligger på første sal ud mod Oldenborggade.
Fint værelse med to adskilte senge.
Det er et ret stort væresle med skrivebord, lænestole og garderobestativ og tv.
Badeværelset er fint med en bruser hvor der er duschsæbe/shampoo.
Jeg finder ingen hårtørrer men efter et besøg i receptionen
får jeg lånt en uden problemer.
Vi sove godt i sengene men det var en almindelig arbejdsdag
vi overnattede her og så er der meget trafik i Oldenborggade fra tidlig morgen.
Så hvis man som os sover med vinduerne åbne, så sover man ikke for længe.
Værelserne 30-41 ligger væk fra den gade så det kan være en fordel.
Morgenmaden er helt perfekt, og der mangler ingenting. youghurt, blødkogte æg, diverse pålæg, oste, marmelader, nutella og masser af dejlig brød.
Vi var på gennemrejse og det var vores første besøg her, men kommer vi tilbage til Fredericia så er det her vi overnatter igen og kan varmt anbefale Hotel Gammel Havn.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Pkoch
HotelGammelHavn, Ejer hos Hotel Gammel Havn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2019

Tusind tak for de søde ord.
Ha´en dejlig sommer..:)