Hotel Gammel Havn
Hvis du kan lide dette hotel, er du måske også interesseret i
132 $
Severin A/S(Middelfart)
TripAdvisor
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 13. december 2017 fra mobile enheder

Pænt og nydeligt hotel midt i byen - fred og ro gode senge - fin morgenmad og hyggeligt personale - tæt på teateret hvor de spiller Seebach - mange dejlige restauranter lige om hjørnet - gode parkerings forhold

Overnattede: December 2017, rejste som par
Tak, Ole L
Anmeldt for 12. september 2017 fra mobile enheder

Har været her et par gange nu, det ligger meget centralt i byen så der er gå afstand til det meste.
God service, pænt og rent, samt et godt morgenmads bord også til en fornuftig pris.
Helt sikkert en anbefaling herfra.

Overnattede: September 2017, rejste alene
Tak, lhoel
Anmeldt for 27. august 2017 fra mobile enheder

Pænt og rent overalt.
Man får fuld valuta for pengene.
Varieret morgenmad og perfekt kogte æg. Det er yderst sjælendt vi har prøvet det på hoteller. Centralt beliggende i gåafstand til alt i den for voldene. Gratis P-plads og kaffe.

Overnattede: August 2017, rejste med familie
Tak, Ringen5b
Anmeldt for 15. august 2017 fra mobile enheder

Jeg havde ære at have 4 dage på det skønne hotel, det var noget med sjæl i, og flinke og rare folk, morgenmaden var en drøm der manglede intet
Det var wifi på værelse og tv, der var rent og pænt alle steder, man kunne om aften gå nedenunder og trække en koste eller kaffe
Der er mulighed for at få bil parket , og så er det gå afsted til gågaden og masse af lækre spise steder
Jeg ville nok have nydt det mere, hvis det ik var fordi min mand var indlagt på Fredericia sygehus

Et besøg værd, for ikke at glemme udsigten ud og vandet

Overnattede: November 2016
Tak, Ulla L
Anmeldt for 26. maj 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg overnattede på hotellet i forbindelse med Rammstein koncert i Horsens. Det eneste vi skulle var at overnatte her på vej hjem mod Sjælland efter koncerten... Og det var fint! Vi fik et dobbeltværelse. Sengene var gode, men resten var meget anonymt. Meget små værelser med toilet lige i midten af rummet (hvor døren ikke lukker tæt ned til gulvet) - alt kan høres! Så alt i alt meget gennemsnitligt...

Overnattede: Maj 2017
Tak, cili0027