Anmeldt d. 13. december 2017 fra mobile enheder

Pænt og nydeligt hotel midt i byen - fred og ro gode senge - fin morgenmad og hyggeligt personale - tæt på teateret hvor de spiller Seebach - mange dejlige restauranter lige om hjørnet - gode parkerings forhold

Dato for ophold: december 2017
Tak, Ole L
Anmeldt d. 12. september 2017 fra mobile enheder

Har været her et par gange nu, det ligger meget centralt i byen så der er gå afstand til det meste.
God service, pænt og rent, samt et godt morgenmads bord også til en fornuftig pris.
Helt sikkert en anbefaling herfra.

Dato for ophold: september 2017
Rejsetype: Rejste alene
Tak, lhoel
Anmeldt d. 27. august 2017 fra mobile enheder

Pænt og rent overalt.
Man får fuld valuta for pengene.
Varieret morgenmad og perfekt kogte æg. Det er yderst sjælendt vi har prøvet det på hoteller. Centralt beliggende i gåafstand til alt i den for voldene. Gratis P-plads og kaffe.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Ringen5b
Anmeldt d. 15. august 2017 fra mobile enheder

Jeg havde ære at have 4 dage på det skønne hotel, det var noget med sjæl i, og flinke og rare folk, morgenmaden var en drøm der manglede intet
Det var wifi på værelse og tv, der var rent og pænt alle steder, man kunne om aften gå nedenunder og trække en koste eller kaffe
Der er mulighed for at få bil parket , og så er det gå afsted til gågaden og masse af lækre spise steder
Jeg ville nok have nydt det mere, hvis det ik var fordi min mand var indlagt på Fredericia sygehus

Et besøg værd, for ikke at glemme udsigten ud og vandet

Dato for ophold: november 2016
Tak, Ulla L
Anmeldt d. 26. maj 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg overnattede på hotellet i forbindelse med Rammstein koncert i Horsens. Det eneste vi skulle var at overnatte her på vej hjem mod Sjælland efter koncerten... Og det var fint! Vi fik et dobbeltværelse. Sengene var gode, men resten var meget anonymt. Meget små værelser med toilet lige i midten af rummet (hvor døren ikke lukker tæt ned til gulvet) - alt kan høres! Så alt i alt meget gennemsnitligt...

Dato for ophold: maj 2017
Tak, cili0027