Bastian l

Fantastisk ophold for mange år siden

Anmeldelse af Fuglsangcentret
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. maj 2024
Var der i 2021 eller deromkring. Det var en uforglemmelig oplevelse. Det bedste hotel jeg nogensinde været på sidder på et andet hotel lige nu. Jeg kan huske hvor meget man fik for prisen det er fuldstændig vanvittigt på den gode måde. Egen terrasse, kæmpe toilet, svømmehal, mega lækker aftensmad og morgenmad, sygt lækre værelser. Kan klart anbefales
Dato for ophold: juni 2023
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
3,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Fuglsangcentret F, Andet hos Fuglsangcentret, svarede på denne anmeldelse
Svarede 7. maj 2024
Kære Bastian,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse her på TripAdvisor! Det glæder os meget at høre, at du havde et uforglemmeligt ophold hos os på Hotel Fuglsangcentret. 😊

Vi er særligt glade for at læse, at du var tilfreds med værelserne, toiletforholdene, svømmehallen og ikke mindst vores aftensmad og morgenmad. Vi stræber altid efter at give vores gæster den bedste oplevelse, og din feedback bekræfter, at vi er på rette vej.

Vi bemærker også din kommentar omkring hotellets beliggenhed. Selvom vi ikke kan ændre vores placering, vil vi gerne sikre, at vores gæster får mest muligt ud af deres ophold hos os. Vi vil derfor sørge for, at vores personale er klar til at hjælpe med tips og anbefalinger til lokale seværdigheder og aktiviteter.

Endnu en gang tak for dine venlige ord. Det er altid en fornøjelse at høre fra vores gæster, især når de har haft en så positiv oplevelse som din.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage på Hotel Fuglsangcentret i fremtiden.

Med venlig hilsen,
    612 kr.
6.7 km fra Fuglsangcentret
Vis flere hoteller i Fredericia
Anmeldt d. 24. oktober 2023 fra mobile enheder

Dejligt hotel med nogle pæne værelser, renoverede badeværelser og høj rengøringsstandard. Vi var 9 personer afsted i 3 generationer og havde alle et skønt ophold. Meget lækre udendørs arealer og en tip top svømmehal med spa og sauna. Det nød vi alle godt af. Teenagerne savnede dog et aktivitetsrum med f.eks. billard, bordtennis eller brætspil. God morgenmad med mange lækre anretninger og super service fra personalet. Tak for det.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, Dorthe E
Anmeldt d. 6. august 2023 fra mobile enheder

Utroligt dejligt sted, dejlige værelser, med lys, luft, terrasse og ikke mindst, det vigtigste - dejlige senge med lækre dyner og puder. Kaffe/the/cacao på værelset, så dejligt efter en lang dag på landevejen.
Morgencomplet, igen overmåde lækkert, feks avokado i strimler, smoothies, lækre skyr-produkter, lækkert brød dejlig ordentlig kaffe og ikke mindst et personale, der smilende fik os til at føle os velkomne. Tak for det, vi kommer gerne igen !

Dato for ophold: august 2023
Tak, yvettedyhr
Anmeldt d. 3. august 2023 fra mobile enheder

Hvor end du leder efter ly for natten er dette sted virkelig undervurderet ! Jeg måtte på dag 2 rette flere gange i den anmeldelse her fordi maden blev ved med at springe alle tænkelige rammer for smag og oplevelse 🍽️💚 Jeg kan ikke beskrive nok hvor dejlig en oplevelse det altid er og vende tilbage hertil . Stedet rammer plet på samtlige punkter hos hver en gæst som lander her . Du bliver mødt af hjerte varme og venlighed som mange andre hoteller kun kan misunde . Du får altid et smil og en venlig kommentar . Prisen er mere end pengene værd og en ting man aldrig bliver i tvivl om efter et ophold her er at man vil glæde sig til at komme igen ! . Hvem end kokken er🔥Så kan han få himlen til at falde ned . Maden giver ordet mad helt ny betydning og hver en bid smager af kærlighed , friske og smagsfyldte råvare , og for mit vedkommende blev hver en bid en rejse mellem sind og sjæl . Selv noget så almindeligt som en dagens ret ! Ja det blev en mindeværdig oplevelse jeg aldrig nogensinde glemmer . Tusind tak for at skabe og drive et hotel man kun kan være stolt af ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ og tusind tak for bare at være et sted hvor sind og sjæl finder ro og samtlige omgivelser og alt personale bare skal have den dybeste tak for at være hvad i er ! Jeg kan ønske mig mange steder hen i hele verden . Men hvor end jeg skal drømme mig hen næste gang , så ved jeg valget uden tvivl bliver hos jer .. fra hjertet tak for at give en oplevelse langt udover det sædvanlige . Tak for et endnu et fantastisk ophold 💚

Værelsestip: Ligger i gå afstand til flere gode natur områder . Bestil mad fra stedets restaurant ! Absolut bedste mad i hele landsdelen 🍀
Dato for ophold: august 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jesper-Frontline
Anmeldt d. 22. januar 2023 fra mobile enheder

Godt hotel med alt, hvad man skal bruge. Lækker pool og spa. Imødekommende og professionelt personale. God morgenmad. Rimelige priser.
Gode senge og højt rengøringsniveau.

Man mangler ikke noget og føler sig velkommen. Afslappet atmosfære.

Dato for ophold: januar 2023
Tak, CecilieWL
Anmeldt d. 8. juli 2022 fra mobile enheder

Et fantastisk dejligt ophold, havde min datter og hendes venninde og de hyggede sig helt vildt, hoppede på trampolin, legede ude på de skønne arealer, spillede badminton og bold i hallen. Vi har besøgt stedet de sidste 10 år, fordi at stedet ligger i et naturskønt område tæt på vandet og Mols Bjerge, og hotellets personale yder altid en høj service og maden er virkelig lækker og sikken en dejlig morgen buffet, Hotellet kan varmt anbefales som famile feriested og voksen feriested De får 6 stjerner fra os

Værelsestip: Billetter til Djurs sommerland kan købes i recetion og spring køen over når skal derud Cykler kan lejes tæt på Hotellet
Dato for ophold: juli 2022
Tak, Bo D