Anmeldt d. 3. september 2020

Et rigtig godt ophold med dygtigt engegeret personale, samt nogle unikke lokaliteter. Værelserne er virkelig flotte og veludtyrede, svømmepøl, samt rigtig velfungerende reception, konferencelokaler veludstyret og velindindrettet.

Værelsestip: Meget handikapvenligt
Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PeterS8000
Anmeldt d. 17. juli 2020

Familien havde 3 værelser side om side i 3 nætter på Fuglsangcentret. Feriens bedste sted: Pæne værelser med udgang til en lille terrasse. Dejligt stort badeværelse. Køleskab på værelset og mulighed for at lave te og kaffe. Meget venligt og imødekommende personale både i reception og i restaurant. Morgenmadsbuffetten er erstattet af individuel servering i disse tider grundet Corona, hvilket tager lidt længere tid, men personalet håndterer det fantastisk. Fremragende aftensmad, hvor man får meget får pengene, især hvis man vælger dagens menu. Ny-renoveret pool, som vi desværre ikke kunne prøve, da den først åbnede igen på dagen for vores afrejse. Beliggendeheden er ikke optimal, hvis man gerne vil opleve Frederica downtown, men den er meget fin i.f.t. motorvejen og grønne omgivelser. Et lille kritikpunkt er, at der ikke blev fyldt op af sæbe ved den daglige rengøring, og at vi en dag manglede at få et badehåndklæde.

Tak, KarstenV_11
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Fra første sekund selv en sen aften, så mødes man med venlighed og ubeskrivelig service der udelukkende matcher et 5 stjernet hotel og yderligere en sidste 6 stjerne for uforglemmelig oplevelse og ophold .

Personalet tiltaler dig som man var en del af deres egen familie. Smil og en service der får Hilton til at ligne en hønsegård . Værelserne er lyse og moderne, stik kontakter nok til selv en elektronik butik ville kunne drive en butik direkte fra værelset, gennemførte badeforhold på værelserne med absolut bedste bruser der findes på markedet. Morgenmad i verdens klasse . Personale gruppe på samtlige områder på hotellet der udelukkende fokusere på gæstens behov og ønsker.. restauranten byder på alt fra pomfritter til ala carte. Området omkring hotellet er indrettet og designet til absolut bedste natur oplevelser og time lange gåture.. egen terrasse på alle værelser med bord og stole så man kan nyde sin morgen kaffe på værelset i smukke omgivelser og med udsigt til natur og en fred og ro der absolut ikke findes andre steder. Så vil ingen nogensinde kunne sige noget dårligt om stedet . Aircondition på værelserne, tv af rimelig størrelse med et bredt udvalg af kanaler og mulighed for at tilslutte sin egen computer eller spille konsol mm ..

Mange tak for nogle fantastiske ophold og gennemgribende service der absolut aldrig glemmes for vores vedkommende .. Fra hjertet tak.. Vi ses snart igen (:

Tak, jesper-lebara
Anmeldt d. 9. juli 2020 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales. Restaurant i top og fantastisk personale i restauranten.
Lækre værelser med god udsigt og dejlige senge. Hvis man er dårlig gående eller kørestolsbruger kan hotellet ligeledes varmt anbefales da alt er et plan og uden trapper.

Tak, 18BVB
Anmeldt d. 30. november 2019

Vi var ca. 30 til frokost. Kokken opfyldte mine ønsker, så vi fik dejlig hummer naturel med østers og laks og kaviar til forret. Hovedret var gammeldags and med det hele og senere ost,dessert mv. Alt var særdeles veltilberedt.Personalet var meget venlige og smilende. Vi ville gerne have haft et klaver med til festen, og dette blev delvist opfyldt. Ligger 10 min fra stationen. Der er mange spænden aktiviteter.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Jørgen R