“Lækker og veltilberedt mad”
Anmeldelse af Restaurant Ros - LUKKET

Restaurant Ros
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fik 5 retters middag og alt var meget lækkert. Prisen er meget rimelig. God betjening.
Vil helt sikkert komme igen.

Tak, lkvejle

Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

En fantastisk madoplevelse til yderst rimelig pris. Kvaliteten var i top. Helt klart et besøg værd.

Fik en 5 retters menu med tilhørende vinmenu. Vinene supplerede retter til fulde

Tak, 156andersr
Anmeldt 22. januar 2020 fra mobile enheder

Fik en 5-retters menu, meget lækkert og velsmagende og flot anrettet. Venlig og opmærksom betjening, som kun fortjener ROS.

Tak, 545leneg
Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

4 fantastiske retter og en god steak. Bedst var torsk med blomkål, og mest spændende var havtorn sorbet. Hyggelig atmosfære. Dygtig og nærværende personale. Sådan burde flere restauranter tænke på/om deres kunder. Tak for mad

Tak, bb0lsen
Anmeldt 4. december 2019

Ærlig mad, godt komponeret af gode råvarer. Kun godt at sige. Fik 5 retters menu.
Behagelig betjening og til og med et rigtig godt vi kort.

Dato for besøg: december 2019
Tak, jetteo550