“Lækker hjemmelavet mad, og super service.”
Anmeldelse af Afandi

Afandi
Anmeldt 26. januar 2020

Havde fået anbefalet stedet, og det forstår jeg godt. Bestilte en tallerken med falaffel. Først fik jeg en lille skål lækker linsesuppe, og derefter en tallerken fyldt godt op med lækkert, frisk og velsmagende små specialiteter. Det smagte virkelig godt og der var meget mere end jeg kunne spise. Der var pænt og rent, og servicen var også helt i top.
Kan varmt anbefale stedet.

Tak, Dorthe E

Anmeldt 8. december 2019

Danmarks bedste kebabrestaurant. Jeg har boet en del år i Århus og i Kbh, og dér er ingen steder, hvor jeg har oplevet en tilsvarende kvalitet i tilberedning eller så delikat en anretning som her. Og variationen i tilbehør er helt i særklasse. Og så er de søde og imødekommende! Jeg har besøgt Afandi 8 - 10 gange og smagt mig igennem menukortet. Kvaliteten er konsistent i top.
Nørrebro - kom til Fredericia og tag ved lære.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, E1visboy
Anmeldt 16. november 2019

Aldrig har jeg fået så god mad, når man tænker på take Away mad. Priserne er super gode, maden er i top, og der tænker jeg både kvalitet og tilberedning også er servicen god. Dernæst er menukortet godt varieret. Jeg håber personligt at afandi er kommet for at blive.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Martin Overmark P
Anmeldt 4. oktober 2019 fra mobile enheder

God service. Autentisk og godt. Tilberedt over grillkul. Jeg har både fået shawarma og grill. Fantastisk

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Ivan G
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

kyllingeburger den kan anbefales, hjemmelavet smags rig fyld mellem to crispy kyllingebøffer som ellers er brød i alle andre burgere. Pisse hamrende lækker burger som alle skal prøve

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, kathrineHougaard

Rejsende, der kiggede på Afandi, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Afandi? Fortæl om dine oplevelser!