“Et spænende sted”
Anmeldelse af Urbania Street Food

Urbania Street Food
Anmeldt 5. august 2020

Besøgte stedet en tirsdag aften efter at have set det til frokost tid med mange gæster. Flere forskellige små madrestauranter af forskellige slags.
Men ak der var totalt fyldt inde så vi valgte at side ude efter at have købt mad og det var en af de kolde juli aftener så det var ikke den bedste oplevelse for os.

Tak, Danes55

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal bedømme stedet.
Hyggelige omgivelser.
Spændende koncept.
Venligt og imødekommende personale.
Vi fandt vores favorit øl i baren - en Blue Moon :-)
Men...vi valgte desværre at prøve mexicansk mad. Det var en skuffelse, burritos og tacos smagte kedeligt og alt for meget af balsamico. Deres nachos var dog ok. Her kunne opstramning af begrebet mexicansk mad være på sin plads.

Tak, frederik9370
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Glimrende mad - god thai, burger, mexicansk og fine pizzaer. Hvis jeg skal sige noget negativt, er rengøringen ved bordene ikke helt i top - men jeg kommer helt sikkert igen.

Tak, X6366ITpeterm
Anmeldt 22. juli 2020

Charmerende og hyggeligt sted med god og afslappet stemning. Lækker mad for enhver. Vi fik mexicansk, en burrito og en bowl - super lækkert begge dele og vi var godt mætte. Top service både ved det mexicanske mad og ved udskænkningen af drikkevarer. Priserne var ligeledes meget fornuftige. Vi kommer gerne igen :-)

Tak, henrietteb542
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Det her er et virkelig hyggelig sted.
Men maden vi fik var sku ikke ret god.
Vi fik mexikansk mad, jeg fik en burrito med oksekød, der var næsten ikke noget kød eller ris i, kun masser sf salat, den var faktisk så kedelig jeg smed den ud.
Min kæreste fik tacos, det var bedre, men med kylling var faktisk god. Men den med okse var også ret dårlig.
Der spiser vi ikke igen. Men stedet er hyggeligt

Dato for besøg: juni 2020
Tak, troelsc724

Rejsende, der kiggede på Urbania Street Food, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Urbania Street Food? Fortæl om dine oplevelser!