“Uformelt og charmerende”
Anmeldelse af Urbania Street Food

Urbania Street Food
Anmeldt 27. januar 2020

Urbania Street Food er overskueligt med masser af siddepladser og en god variation af streetfood for alle aldre. vi valgte crepeshytten og fik både vegetarisk, snacktallerken og pandekage. Ali var godt og frisklavet.

Tak, suzanneogfrede

Anmeldt 14. december 2019 fra mobile enheder

Fik dejlig mexicansk mad, super service
meget rimelige priser, og mega hyggeligt sted. Mange forskellige slags øl, og en dygtig spillemand underhold os. Der var en del mennesker, og nogle afholdt julefrokost med god stemning. Ka klart anbefale

Dato for besøg: december 2019
Tak, jan m
Anmeldt 31. oktober 2019

Havde set stedet i forbindelse med koncert på Tøjhuset, så da den igen stod på koncert og vi skulle spise først foreslog jeg at vi tog herhen.
Rigtig hyggelig atmosfære og godt fyldt, men det var også i efterårsferien. Ca. 5 boder der alle har retter ståene så man kan se hvad man skal vælge. Vi tog den tyrkiske og det var MEGA godt. Nogle fladbrød med kødspyd og så kunne man vælge diverse humus/dressinger og gode sweet potato fries. Servicen var rigtig sød og hjælpsom med at hjælpe med at bære det ned til os.
Man henter drikkevarer i en anden bar og de har et ok udvalg af diverse øl, vin mv.

Rigtig fin atmosfære og tænker jeg vil tage herover igen med mine børn.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Michael V
Anmeldt 5. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt alle boderne (denne gang Kin_d thai), super lækker mad - særligt thai maden. Dejligt stort udvalg af øl og andre drikkevarer, og rimelige priser.
Selve dekor er fint, det er et lækkert sted. Desværre kan jeg ikke give 5 stjerner med den meget ringe akustik. Kommer den på plads, ville jeg give top karakter. Men indtil da er det ikke det sted, jeg vælger at besøge først...

Dato for besøg: juli 2019
Tak, MajaS264
Anmeldt 1. maj 2019 fra mobile enheder

Vi var fire venner med unger kørt til Fredericia for at prøve Streetfood.
Stedet er super fint, og den bagvedliggende gårdhave som man kan opholde sig i er super fed! Vejret var også rigtig dejligt, så det hjælper også
Mener at tælle 5 madboder og en bar der foruden. Og der er fin ok adspredelse mellem maden fra de forskellige boder.

Mht maden, så fik vi mad fra fire boder og det der desværre går igen for alle de fire steder er at maden er al for dyr i forhold til kvaliteten.
To grillspyd, en smule salat og nogle halv kolde sweetfries til 124,- er i min verden for meget for noget der serveres i paptallerkner.
“Tallerknerne” fra asiatiske køkken er lavet af, ved faktisk ikke hvad de er lavet af! Men når man spiser af dem går de i opløsning, så man skal passe på med ikke at spise den.
Jeg tænker ikke vi lige umiddelbart besøger stedet igen, med mindre det er for noget at drikke i gårdhaven!

Dato for besøg: april 2019
Tak, andersj84

Rejsende, der kiggede på Urbania Street Food, kiggede også på

Fredericia, Sydjylland

Har du været i Urbania Street Food? Fortæl om dine oplevelser!