“Udsøgt udsigt, god betjening og lækker mad”
Anmeldelse af AquaBlu Restaurant

AquaBlu Restaurant
Anmeldt 7. august 2021

5-stjernet beliggenhed og ditto personale.
Altid søde og opmærksomme, og særligt ejeren slår gerne en lille sludder af, når der ikke er for travlt.
Vi har prøvet flere forskellige pasta- og pizzaretter og er aldrig blevet skuffede.
Læg dertil god italiensk øl eller sodavand - opskriften på en dejlig aften

Tak, mariannebW7471EX

Anmeldt 1. august 2021

Alle italienere vender sig i foragt ved møde den her mad, lokationen og vinen er det eneste der er værd at sige noget positivt om…

1  Tak, Nejnejnej2021
Anmeldt 25. juni 2021 fra mobile enheder

Pragtfuld udsigt! Dejligt sted! Men …
Jeg fik indtryk af, man gerne ville gøre det så godt, men ikke kunne. Prisen ligger et pænt stykke over, hvad man ser på lignende italienske restauranter med pizza, pasta, få kødretter og få fiskeretter.
Pizzaerne er lavet på færdigkøbte bunde. Fisk stegt for hårdt. Bøf gennemstegt. Tilbehør fint, men sovsen smagløs og kold. Maden pyntet med nogle klatter syltetøj! Man kunne ikke købe forretter eller salat. Betjeningen manglede, vi skulle flere gange hente tjeneren. Desserten kom inden, der var ryddet af.
En god sovs ville gøre underværker, samt en rigtig pizzabund, da fyldet var ok. Og en opmærksom tjener.
Kritikken er ud fra, at det var ret dyrt i forhold til, hvad det var - og at det er synd, når nu beliggenheden er fantastisk.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, dorritOdense_Denmark
Anmeldt 23. maj 2021 fra mobile enheder

Eksklusive omgivelser, men desværre skuffer maden fælt.
Bøffen var sej, grøntsager lunkne, og pulver bearnaisen, var ikke engang rørt ordentlig ud, store klumper pulver, nærmest uspiselig.
Deres pizza, er lavet på færdig købte bunde. Pasta retten smagte af absolut ingenting.
En meget trist madoplevelse, i meget charmerende omgivelser.
Priserne alt for høje, i forhold til kvalitet. Betjeningen sød, høflig og serviceminded.

Dato for besøg: maj 2021
3  Tak, 598j_rgenn
Anmeldt 21. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastiske pizzaer og fantastisk øl og betjening, super råvarer på pizzaerne og en dejlig olie til at hælde over

Dato for besøg: maj 2021
Tak, metter_bjergh

Rejsende, der kiggede på AquaBlu Restaurant, kiggede også på

Har du været i AquaBlu Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!