“Glimrende udsigt og hurtig”
Anmeldelse af AquaBlu Restaurant

AquaBlu Restaurant
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Glimrende udsigt og hurtig betjening til trods for at restauranten havde fuldt hus. En lille fakturafejl blev hurtigt korrigeret uden problemer.

Tak, JesR652

Anmeldt 11. september 2019 fra mobile enheder

Synes deres priser for en pizza var høje i forhold til hvad man får. Biffen så ikke indbydende ud.
Personalet tog mere hånd om lokale som kom.
Pizzaen smagte godt.

Dato for besøg: september 2019
Tak, trold81
Anmeldt 19. juli 2019

Har besøgt stedet flere gange både til frokost og aften og hver gang fået serveret rigtig god og veltillavet mad, om det har været pasta eller pizza valget har været. Super skøn udsigt og fin betjening.

Dato for besøg: juli 2019
3  Tak, EinarK2010
Anmeldt 25. juni 2019 fra mobile enheder

Lækker belliggenhed..
Men.. Vi sad i 1,5 time og har ikke set noget til vores mad, men var alligevel så heldig at vi fik vores drikkevarer efter 45min.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, andreaskB3040KH
Anmeldt 24. juni 2019 fra mobile enheder

Denne restaurant ligger helt ud til vandet, hvilket giver en helt unik udsigt og nydelse.
Stort varieret menukort og fantastisk opmærksomt personale.
Man kan sidde ude, i restauranten eller ude under udrullet tag.
Vores bedste anbefaling.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, holmjohansenbritt

Rejsende, der kiggede på AquaBlu Restaurant, kiggede også på

Har du været i AquaBlu Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!