Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com141 US$
Hotels.com141 US$
Priceline141 US$
Travelocity141 US$
Orbitz.com141 US$
eDreams141 US$
Anmeldt d. 31. maj 2021 fra mobile enheder

Pænt, rent og hyggeligt hotelværelse. God service ved ankomst. Morgenmaden var kedelig . Mælkeprodukterne over sidste salgsdato . Der var trangt med plads og ikke særlig coronavenlig . Mange gæster på en gang i restauranten - der blev dog åbnet op til flere pladser i et andet lokale .

Dato for ophold: april 2021
Tak, Discover14452573793
Anmeldt d. 16. maj 2021

Fine værelser med gode senge og pænt toilet/bad på værelset. Opholdet var inkl. mad, som var en kold ærtesuppe, en veltilberedt hakkebøf med pommes fristes og chokoladekage med is. Morgenmaden var ikke overdådig, men der var både ost, skinke, marmelade og rundstykker. Alt i alt et godt ophold med det man kan forvente til prisen. Selve hotellet er hyggeligt, men bærer præg af at være gammelt og slidt. En gang vinduespudsning kunne måske have gjort underværker, idet de var svære at se ud af for snavs.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Aage J
Anmeldt d. 4. december 2020

Vi var på en deal med 2xmorgenmad og 2xaftensmad. Aftensmaden var rigtig god. Vi måtte dog selv gøre opmærksom på hvad der hørte med til dealen.. Morgenmaden derimod var noget af det mest kedelige og skrabede vi nogensinde har mødt. Hotelbeskrivelsen lovede ellers dejlig morgenmad. Værelset var ok, men badeværelset trængte gevaldigt til en opdatering.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, Lise F
Anmeldt d. 16. november 2020

Mine forældre havde købt et ophold gennem Postgaarden i Fredericia, dette ophold bød på 1 overnatning med 3-retters menu og morgenmad.
Da vi tjekker ind, siger receptionisten “øh restauranten er der inde hvis i har tænkt jer at spise her på hotellet”. Dertil svare vi at vi da har en 3-retters middag med i opholdet. “Nåå ja” siger receptionisten. Her oplyser hun os ikke om hvad menuen står på, og vi fik heller ikke oplyst menuen da vi ringede og bestilte opholdet.

Til vores store forskrækkelse kommer vi ned til maden kl. 18 og bliver fortalt at vi får and til hovedret og risalamande til dessert. Og fordi vi har en 3-retters så kan vi få en kop kaffe efter desserten.... en kop kaffe er IKKE en ret!!! PLUS at 3 af os ikke kan lide and!!!!. Hvis vi havde fået af vide det var and der var på menuen, så havde vi aldrig booket der. Og de vidste det var and der var på menuen, for de kaldte det “Mortens Aften weekend”!!

Vi sidder lidt ved bordet, og bliver ikke betjent, og så vælger vi at gå ud i byen og spise mad.

Dagen efter er det min fødselsdag, og jeg glæder mig til et dejligt måltid morgenmad. Men det er nogle kedelige rundstykker og lidt pålæg der ligger på det tarvelige morgenbord. ØV!

Vi skriver så til hotellet at vi gerne vil have nogle penge tilbage, da vi ikke har fået den 3-retters middag vi blev lovet. Vi følte os slemt snydt, da man ikke kan kalde en kop kaffe en ret! Opholdet kostede 999 og et værelse kostede 799, så vi forventede faktisk bare at få differencen her.

Men næ nej, hotel direktøren var så smålig at det kunne han ikke give os. Jeg vil aldrig nogensinde anbefale dette hotel, og de kan godt pakke deres “god service”-skilt langt væk.

Dato for ophold: november 2020
Tak, 333mieb
Anmeldt d. 22. september 2020 fra mobile enheder

Imødekommende reception, som tilbød værelse på anden sal, da vi spurgte efter trægulv.vi valgte dog at blive i stueetagen på grund af kufferten. Dejlig comfortværelse, rent, god seng, meget roligt.
Restauranten med meget opmærksom og sød tjener, hurtig servering, stor kande vand på bordet, god vin og håndpillede friske rejer i forretten.
Morgenmad i orden. Coronaregler i orden. Hotellet kan virke lidt slidt hist og her, men der er rent og personalet bestræber sig.
Kan man ønske mere til prisen?

Dato for ophold: september 2020
Tak, Ole K